11 Mayıs 2015 Pazartesi

Harika Grafikleriyle "Minion Rush"


Sizinde oyunlarda ilk baktığınız şey grafiklerse bu oyuna bayılacaksınız. Oynamaya başlar başlamaz bağımlılık yapan bir oyun. Hele birde Minyon'larınızı geliştirdikçe sizi içine çekecek. Oyun tutkunlarının, oynaması gereken en iyi oyunlardan biri bu olsa gerek. 
Eğer filmi de izlemişseniz daha bir zevkli. Koşun, muzları toplayın ve eğlencenin tadını çıkarın. 

Oyunu Google Play ile android telefonunuza indirip oynayabilir ya da eğer Windows 8 işletim sistemine sahip bir bilgisayarınız varsa bilgisayardan oynama keyfini yakalayabilirsiniz. 

Oyunu internetsiz oynayabileceğiniz gibi haftalık/günlük düzenlenen yarışmalara (internet olmak şartıyla) katılıp sıralamalara girebilir ve güzel ödüller kazanabilirsiniz. 

Oyun hakkında tek beğenmediğim şey ise, indirmesi kolay olmasına karşın kurulumun çook uzun sürmesi. Bunun dışında gayet güzel bir oyun. 



3 yorum:

  1. Reklam yap diye para mı aldın? asdfg
    Sanki oyunu sen yapmışsın gibi tanıtmışsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklam yapıyor olsam bu kadar iyi yazmazdım inan .s.s
      Ahaha çok seviyom çok. Aşığım bu oyuna ya ben, ondan oluyor hep böyle :D

      Sil
  2. Bu oyunu aşırı seviyorum. galpgalpgalpgalp

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı