18 Mayıs 2015 Pazartesi

Tokyo Ghoul √A "Kaneki Ken"


Bugün hep olumsuz yorum yapacakmışım gibi geliyor. Bütün hoşnut olmadığım şeyleri bir güne toplamışım meğer.


İlk sezonu için yaptığım yorumu buradan okuyabilirsiniz. İlk sezonu ne kadar çok beğenmiştim, aşık olmuştum resmen. Hatta 2.sezon çıktığı için havalara uçmuştum ama...
Beklentimi karşılayan bir sezon olmadı. Sanki geçiş bölümü gibi bir sezondu. Neredeyse hiçbir heyecan yoktu.

Bütün bölümü dram yapıp son söylediği cümle ile sizi merak içinde bırakıp diğer bölüm gene heyecansız giden bir sezon. İlk çıktığında başladım 2.sezona ama öyle her hafta bölüm beklemekten hoşlanmadığım için sezon bittikten sonra devam ettim bu animeye.


Ama finali gayet iyiydi. Yani bir ara ağlayacağım sandım. *SPOI* Hide'nin ölümü beklemediğim bir şeydi. Yan tarafta gördüğünüz resimde görebilirsiniz. TT.TT










Animedeki favori karakterim. Hemen sağınızda bulunan, Juuzou Suzuya. Çok manyak bir karakter. Bayağı bir kendisini kız sandım lakin araştırdığımda erkek olduğunu anladım. *o anki şaşkınlığım...*
*anlatılmaz yaşanır*















Bunu buraya koymasam olmazdı. Gördükçe gülesim geliyor. Yato, Kaneki olsaydı. Kimin aklına gelmiş valla tebrik ediyorum.


 






3 yorum:

  1. Ya hdfgjd Yato sen orda napıyon allasen :D

    YanıtlaSil
  2. Yanda görünce hemencik okuyayım dedim. Gerçekten rezalet bir sezondu ben de zor dayandım izlerken :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, bundan sonra gelen sezona bakma gereği bile duymadım :((

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı