6 Mayıs 2015 Çarşamba

Nina Dobrev Diziden Ayrılıyor "Peki Şimdi Ne Olacak?"

The Vampire Diaries (Vampir Günlükleri)'nin başrol oyuncularından olan Nina Dobrev diziden ayrılıyor. Dobrev, dizide Elena karakterini canlandırıyordu ve Instagram hesabı üzerinden 6.sezon finalinde diziye veda edeceğini  duyurdu. (Tık.Tık.)


Aldığım duyumlara göre ise 7.sezonda Elena gidince, Damon gene eski kötü haline dönecekmiş. Açıkçası 7.sezonu çıkarmak yerine 6.sezon ile çok iyi bir final yapabilirler diye düşünüyorum. Çünkü, artık konular sıkmaya başladı. Bu benim düşüncem tabi, 5.sezondan sonra artık sanki laf olsun bölüm dolsun niyetine devam ediyor gibi bir gidişatı var dizinin. Şuan sadece Ian Somerhalder (Damon) ve Michael Malarkey (Enzo) için devam ediyorum diziye. Ama bakalım neler olacak? Dizi belki daha iyi bir hal alır belli mi olur. Yeni sezonu seyredip göreceğiz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı