6 Nisan 2020 Pazartesi

film // hayatın kıyısında (all the bright places)


Bu filme baktığım zamanlar Netflix hesabım vardı. Sürekli, canım sıkıldıkça, yatmadan önce, sabah kalkınca yani sürekli Netflix'i sömürüyordum ilgimi çekin her diziye filme bakıyordum. Bu filmi Twitter'da gezerken bir sahnesine denk gelip merak etmiştim ama adı filan yazmıyor sadece fotoğraf var. Ay günlerce adını bulmak için arama yaptım nette, arattığım siteler anlamadığım dilde değişik isimler çıktı sonra bir şekilde buldum adını ama nasıl sevindim. Adını bulur bulmaz hemen bakmaya başladım. Ben filmi seyrettikten çok zaman sonra fark ettim aynı adlı romandan uyarlanmış film.

Filmi açıp seyrederken pek ümidim yoktu. Netflix'te ki gençlik filmleri hep aynı oluyor zaten, ben daha çok yapacak hiçbir işim oksa ve zaman geçirmek istiyorsam bu tarz filmlere bakıyorum. Filmi seyrederken biraz sıkılmadım değil... Film, oldukça depresif ve dalgalı ilerliyor. Bunun nedenini sonuna gelince fark ettim. Filmin sonunda bir puzzle-ı tamamlamışsınız gibi hissediyorsunuz. Bir anda bütün sahneler kafanızda canlanıyor ve her parça birbirini tamamlıyor. Filmi seyrederken çok etkilenmedim ama sonuna gelip filmi kapattıktan sonra biraz canım yandı. Beklemiyordum, sarstı biraz. Anlamak için açıp tekrar bakacağım, gözden kaçırdığım detayları tekrar görmek için.



Film Künyesi 
Konusu : Film, kız kardeşini trafik kazasında kaybettikten yaşama küsen Violet Markey ile yaşama tutkusu olmayan Theodore Finch'in yollarının kesiştikten sonra yaşadıklarını anlatıyor. Kendini sürekli anda hissetmek isteyen Theodore'un Violet'e yaşamayı öğretmesi, ayrıntılarda mucizelerin saklı olduğunu gösteriyor. 
Oyuncular : Elle Fanning, Justice Smith, Keegan-Michael Key
Yönetmen: Brett Haley  
Ülke : ABD
Süresi : 1 saat 47 dakika  
Tür : Romantik, Dram, Gençlik
Yıl : 2020









11 yorum:

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı