20 Nisan 2020 Pazartesi

dizi // hotel del luna


Selam dostlarım, geçen haftalarda başladığım Hotel Del Luna dizisini sonunda bitirdim, ayayay, diziden replikler keserek düzenlemeler de yaptığıma göre artık yazımı yazabilirim. Bloga geri döndüğüm ilk zamanlar hangi bloga girsem bu diziyi görüyordum ve konusu çok ilgimi çektiği için uzun zamandır bakmak istiyordum. Netflix hesabımı tekrar açmışken listemdeki bütün dizi/filmleri seyrediyorum. Hotel Del Luna ile birlikte My Holo Love'a da bakmıştım onun yazısını okumak için tıktık . Şuan seyrettiğim dizi ize Prison Playbook, gerçekten çok eğlenceli bir dizi bitirip hemen yazısını yazmak için sabırsızlanıyorum.



Dizi Künyesi 

Konusu; Müşterileri sadece hayaletler oluşan Hotel Del Luna adlı otelin sahibesi olan Jang Wan Mol, bir gün Harvard mezunu olan Koo Chan Sung ile karşılaşır ve onu cezalandırmak için hayaletleri görme yetisi verir. Oldukça narin ve korkak olan Chan Sung gece yarısı kör bir hayalet ile karşılaşır ve korkudan ne yapacağını bilemez. Bu sırada Man Wol, bu korkak adama otelinde müdür olmasını teklif eder. Hayaletlere bakmaya bile zorlanan Chan Sung, müşterilerin sadece hayalet olduğu otelde çalışmaya başlar ve burada yaşanan olanlar anlatılır.
Oyuncular : IU, Yeo Jin Goo, Shin Jung Geun, P.O, Kang Mi Na, Lee Do Hyun, Lee Tae Sun
Tür: Romantik, Fantastik  Yönetmen: Oh Choong Hwan  Bölüm Sayısı: 16  Bölüm Süresi : 1 saat 20 dk Yapım Yılı: 2019

Dizi Yorumu
Dizide neleri beğendim? Konusu çok güzeldi, dizi içerisinde sosyal mesaj vermeleri ve toplumsal konulara değinmeleri oldukça hoşuma gitti. Dizinin görselliği kesinlikle mükemmeldi, insanın çoğu sahneye tekrar tekrar bakası geliyordu. OST'ler harika, Taeyeon ve Heize'nin seslendirdiklerine artı kalp koyuyorum. Geçmiş sahneler aşşşırııı güzeldi. En çok keyif aldığım ve merak ettiğim sahneler, geçmişle ilgili olanlardı. Yan karakterlerden en çok Lee Do Hyun'un canlandırdığı Chung-Myung karakterini beğendim.  Başrol olsa bu kadar güzel olurdu. Harikaydı. IU ve Do Hyun sahneleri favorim. Ah, bunu söylemeden edemeyeceğim, IU!nun kıyafetleri muazzammmdı!
Dizide neleri beğenmedim? Bölüm süreleri gereğinden fazla uzun geldi bana. Yani 45-50 dk ideal gibi. Bazı sahnelerde buralara gerçekten gerek var mıydı, bölüm süresi daha kısa olsaydı diye düşündüm. Maalesef, IU'nun oyunculuğunu pek beğenmiyorum ilk 6 bölüm beni çok zorladı IU ve Jin Goo çiftine alışmaya çalıştım biraz. Başta çok uyumsuz buldum, çift çok donuk geldi bana, Kim So Hyun(IU yerine) oynasa nasıl olurdu diye düşünürken seyrettim. Fakat daha sonra görsel açıdan IU'nun oldukça iyi olduğu kanısına vardım. Genel sorun bence bölüm uzunluğuydu. Hatta, böyle sözleri çok anlamlı bir şarkıya çok alakasız beat atılmış gibi hissettirdi beni ilk bölümler... 

Ama, 6.bölümden sonrası aşırı keyifliydi, korkunçtu(ben birde gece seyrettim, ühühü), merak uyandırıcıydı(geçmiş sahneler ahhh)... IU'nun oyunculuğuna gözüm alıştı tabi, karakterin böyle olduğunu düşünürsek, iyiydi.  Bende seyretmeli miyim diyorsan, 8/10 puan alır benden. 

Diziden Kesitler
Bu çok iyiydi, diziyi tek ekran görüntüsü ile özetle deseniz bence bu. :D

 
Favori sahnelerim kesinlikle Man Wol ve Chung Myung'un olduğu sahnelerdi. 

Önce hayaletlerden bahsedip sonra korkan Sanchez. :)

Ya bu sahne de komikti bence. Dizide oynayan kralları sayıyorlar... 
Soo Hyun'un dizide oynadığı karakter kurguymuş ehehe...
























12 yorum:

  1. hiç kore dizisi izlemedim, denemek lazım.

    YanıtlaSil
  2. Kore dizisi neden izlemedim su zamana kadar bilmiyorum ama bir ara deneyecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyince yorumunuzu bekliyorum :) Signal ile başlayabilirsiniz zamanda yolculuk temalı seviyorsanız eğer :)

      Sil
  3. Yiaaaa! Ne kadar özlemişim yorumunu okuyunca fark ettim. Gerçekten çok iyi bir yapımdı. Özellikle IU'nun oyunculuğunun zirve olduğunu düşünüyorum artık bu dizide. Her bölüm aşık oldum resmen onaa *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok iyiydi... IU kesinlikle zirve, bayağı geliştirmiş kendini, başta önyargılarımla baktığım için biraz beni zorlasa da :)) Ben kıyafetlerine aşık oldum daha çok ihihih

      Sil
  4. Bölüm süresinin uzunluğu beni de zorlamıştı 8. bölümde bıraktım maalesef. Belki izlemek için doğru modda değildim ama tekrar izleyeceğim vakit bulabilirsem. Prison Playbook ise şahane bir dizi gerçekten. Bittiği için çok üzülmüştüm. Yorumunu bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölüm uzunluğu çok yoruyordu evet, 6.bölümden sonra sardı beni de... Belki de, umarım tekrar başladığında keyifle seyredebilirsin :) Prison Playbook'un da bölümler çok uzun ama çok akıcı gidiyor ilk kez bir dizi hiç sardırmadan her karesine bakıyorum :) Bitirince hemen yazacağım

      Sil
  5. Aldığın repliklere bayıldım. İzlemek istiyorum ama hayaletler... hiç benlik değil. Ve bölüm süresi uzunmuş. Bu repliklerle yetineceğim :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizide çok iyi sahneler ve replikler vardı ihihi :) Evet, biraz korkunç geldi bana, seni rahatsız edebilir :/

      Sil
  6. Yorumunda bahsettiğin gibi bölümler gereksiz yere fazla uzun yapılmıştı. Dozunda olsaydı çok iyi olurdu. IU'nun izlediğim dizileri arasında en iyi oynadığı dizi diyebilirim. Başkası oynasa nasıl olurdu bilmiyorum ama IU kalitesi kendini belli ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, dozundan bırakılsa tadından yenmez bir diziydii :) IU'yu başta yadırgasam da başka biri de yakışmadı gibi, özellikle görsellik olarak aşırı tamamlıyordu diziyi :)

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı