10 Nisan 2020 Cuma

dizi // where stars land

Selam, dostlarım. Uzun bir aradan sonra tekrar Kore dizisi seyretmiş bulunuyorum. Eski heyecanı bulamıyordum artık Kore dizi ve filmlerinde ama işte sevdiğim aktörler ve aktrisler olunca onların olduğu yapımlara bakayım bu dönem dedim. Öncesinde çalışma hayatından pek vakit ayıramıyordum. Açılışı da sevdiğim aktör olan Lee Je Hoon dizisi ile yaptım. 

Kendisini Signal'den beri severek takip ediyorum. Lakin ilk kez aşk unsurunun bu kadar ön plana çıktığı bir dizide görüyorum, farklı bir deneyimdi benim için. 10 Nisan'da da kendisinin merakla beklediğim filmi yayınlanacak Netflix'te, Time to Hunt.  (Diziyi başta herhangi bir internet sitesinden seyrediyordum ama kalite seçemediğimiz için dizi bir türlü yüklenmiyor diye Netflix hesabımı tekrar aktifleştirdim, evet.)


Dizi Künyesi 
Konusu ; Birbirinden tamamen zıt iki karakterin iş yerindeki mücadelesinde birbirlerine katlanma ve destek olmasını konu alıyor. Özgüven sorunu yaşayan Han Yeo Reum herkes tarafından takdir edilmek ve göz önünde olmak isteyen biridir. İşe yeni başlayan Lee Soo Yeon ise kimsenin gözüne batmadan normal bir yaşam sürmeyi isteyen biridir. Incheon Uluslararası Havalimanı'nda çalışan insanların yaşadığı durumlar anlatılmaktadır.
Oyuncular ; Lee Je Hoon, Chae Soo Bin, Lee Dong Gun, Kim Ji Soo, Rowoon, Lee Soo Kyung, Kim Kyung Nam
Tür : Dram, Romantik   Yönetmen : Shin Woo Cheol
Bölüm Sayısı : 32    Bölüm Süresi : 35 dakika
Yapım Yılı : 2018    imbd : 8.2

                                                                    Dizi Yorumu
Ben seyrederken ilk 2 bölüm ve son 2 bölümde biraz yoruldum. Kalan 28 bölüm oldukça eğlenceli, hüzünlüydü. Yok artık bu kadarı da fazla ya dediğim yerler oldu, olmadı değil abartı bulduğum yerler vardı evet. Lakin uzun zamandır bakmadığım halde beni saran bir dizi oldu. Dizide özellikle, günlük yaşamda zorlandığımız cinsiyet ayrımına, kadınların iş yaşamında karşılaştığı sorunlara, farklı olarak nitelendirdiğimiz insanların neler hissettiğini anlamamız için çok güzel sahneler barındırıyordu. Yani, sosyal mesajları fazla olması nedeniyle artı puan kazandı dizi benden. Bazı yerlerde oldukça klasikleşse de seyredilebilir akıcı bir diziydi benim için.
İlk kez bir dizide  ikinci erkek taraftarı değildim kiii ikinci erkeğin çok gözümüze sokulduğunu düşünmüyorum. Esas çiftin arasındaki sorunlar ve çevre ile sorunları üzerinde daha çok durulmuştu. Buraya en çok beğendiğim sahnelerin ekran görüntüsünü bırakıyorum. (Bu ekran görüntülerini almak için kırk takla attım Netflix üzerinden ekran görüntüsü alamıyormuşuz, çok üzüldüm)

Diziden Kesitler
Kadınların iş yaşamında karşılaştığı zorluklara her fırsatta değinmesi oldukça güzeldi. Cinsiyet eşitsizliğine, eğer bir dedikodu ortaya çıkarsa her durumda kadının daha çok zarar göreceği üzerinde durmuşlar. 



Bende sağlık sorunlarım nedeniyle bu zamana kadar insanların o incitici bakışlarını görerek yaşamak ve büyümek zorunda kaldım, Belki de bu sebeple Soo Yeon karakterini daha iyi anlama şansım oldu. İnsanlar karşıdakini ne kadar kıracağını bilmeden öyle meraklı gözlerle bakarlar... Anlamazlar bile, çünkü onlar saniyelik meraklarına yenik düşüp bir bakıp geçer giderler yanınızdan. 


Bu ikiliye bakmaktan büyük keyif aldım. Gene başrol için açıp yan karakterleri sevdim. Çok tatlılardı.






19 yorum:

  1. Burdayım darkness bir ara iletişime gecebilirmiyiz herhangi bir platformdan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, blogger derneği'nde gördüm adınızı facebooktan eklerim girince :)

      Sil
  2. Güzel bir kurgusu var gibi görünüyor ama 32 bölüm bakar mıyım bilmiyorum. :D Kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başta 32 bölüm oluşundan tereddüt ederek başladım ama iyiydi :D Ne demek :♥

      Sil
  3. Ben çok severek seyrettim Signal, favorim :D Evet biliyorum bu diziden önce TWY dizinde rol aldı, konu olarak çok ilgimi çekse pek iyi yorum göremedim dizi için, listemde olsa da her ne kadar :) Keyifli seyirler dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yaparsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  5. Dizi izlemek güzel oluyor bu dönemde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, en azından insanın gerginliğini alıyor :)

      Sil
  6. Kore dizilerini severim ama bu aralar ara verdim izlemeye.

    YanıtlaSil
  7. merhaba bende bloğunuzu yeni keşfettim takipteyim .

    YanıtlaSil
  8. hımm yani izleyin diyomusuun :)

    YanıtlaSil
  9. 32 bölüm çok fazla be.

    YanıtlaSil
  10. Netflixde 16 bölüm her bölüm 1 saat 😅 böyle göze daha az batıyor ve ben dizinin sonundan nefret ettim. O nasıl son yahu, yavrucak yakışıklı başrol beyimizin yüzünü neden göremedik???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unknown ,

      Evet, Netflix'te 16 bölüm şeklinde yayınlanmış...


      *Spoiler* Sonu beni de sinir etmişti bekledim bekledim sadece kadın başrol gösterildi *Spoiler*

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı