25 Nisan 2020 Cumartesi

film || time to hunt



Adı : Time To Hunt | The Night of the Hunter | 사냥의 시간
Tür: Aksiyon, Bilim Kurgu, Suç
Yönetmen: Yoon Sung-Hyun
Yapım Yılı: 2017 – 2020
Gösterim Tarihi: 23 Nisan 2020 (Netflix)
Ülke: Güney Kore
Dili: Korece
Süre : 2 saat 14 dakika
Oyuncular : Lee Je-Hoon, Choi Woo-Sik, Ahn Jae-Hong, Park Jung-Min, Park Hae-Soo
Konusu : Yakın gelecekte, Güney Kore'de gerçekleşen finansal krizin olduğu bir dönem anlatılıyor. Joon Seok, ceza evinden çıktıktan sonra bu kriz döneminde arkadaşları ile birlik olarak bir vurgun yapmayı ve para kazanmayı amaçlar. Bir kumarhaneyi soymaya çalışan dörtlünün peşine daha sonra Han adından gizemli birisi takılır ve dörtlünün bu vurgundan sonra başına gelenler anlatılır. 



Lee Je Hoon'un uzun zamandır beklediğim filmi. İlk olarak 10 Nisan'da Netflix'te yayınlanacağı söylendi daha sonra sözleşme ile alakalı sorunlar nedeniyle ertelendiği, sadece Kore'de yayınlanacağı söylendi. Dün artık ümidimi iyiden iyiye kesmiş gene Netflix'e acaba seyredilebilir oldu mu diyerek bakarken açıldığını görmem ile sevinmem bir oldu. Sonunda, seyredebildim. 

Filmi sırf Je Hoon için açsam da daha sonrasında filmde Park Hae Soo'yu görünce acayip heyecanlandım. Şuan seyrettiğim dizi, Prison Playbook'un başrolü. Oyunculuğunu çok beğendim ben. Her role uyum sağlıyor, aşırı iyi. 

Film konu itibariyle oldukça güzeldi. Oyuncular da gayet iyiydi. Aşırı gerilimli ve şaşırtıcıydı. Gerilim seviyorsanız, ben seyrederken kendimi kaptırıp birkaç kez sıçradım. Müzikler ve görsellik kesinlikle harikaydı. Tek sevmediğim tarafı gereğinden fazla küfür olmasıydı. Yani böyle güzel bir filmi neden bu kadar küfüre boğma gereksinimi duymuşlar anlam veremedim.  (birde filmin sonu devam gelecek gibi bitti, Korelilerin klasik sonu bize bırakma sorunsalı.) Puanım 9/10



14 yorum:

  1. Bugün izleyeceğim filmi bulduuuuuuum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ölürsem kitap biter ;

      ne demek, keyifli seyirler :)

      Sil
  2. izleyelim bakalım bana da beklerim bu arada

    YanıtlaSil
  3. biraz uzun bir film sankim ama merak ettim izlemeyi denerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi ;

      evet, bi' yarım saat daha kısa olabilirmiş aslında... keyifli seyirler :)

      Sil
  4. Hemencik ekledim listeyee teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. mavi gökyüzünün elleri ;

      oyuncular bayağı iyiler uuuu *galpligözler*

      Sil
  6. Woo Shik ve Je Hoon'u bir arada görmek çok güzeldi. ^^

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı