4 Nisan 2020 Cumartesi

mart ayına genel bakış


Gündemimizde olan virüs nedeniyle 16 Mart'tan beri evdeyim. Market alışverişi hariç sokağa hiç çıkmadım. Başta gerçekten istediğim o emekli hayatı gibi gelse de bir süre sonra artan vaka ve ölüm sayıları yüzünden evde tedirgin oluyordum. Bu yüzden kendimi kitap okumaya ve film seyretmeye verdim. Tabii internet aşırı yüklenme yüzünden çoğu zaman kopuyor burada ya da yavaş çalışıyor. Kitaplarda böyle bir sıkıntı olmadığı için rahat rahat okuyabiliyorumm. Birkaç gündür maalesef kendimi ne kitap okumaya ne de filmlere verebiliyorum, aklım almıyor, dalgınım, böyle tadı tuzu olmayan bir pilav yiyor gibiyim... Umutlu ve mutlu günlere tekrar erişmek dileğiyle.


Bizim en büyük mucizemiz aslında istediğimiz zaman istediğimiz yerde olabilmekmiş, bunca zaman kuşlara imrenerek yaşadık bir çoğumuz oysa en az onlar kadar özgürmüşüz sadece fark edememişiz...


Mart Ayında Neler Okudum? 

1. Haruki Murakami - Karanlıktan Sonra (yorumunu okumak isterseniz tıktık)
2. Haruki Murakami - Rüzgarın Şarkısını Dinle (yorumunu okumak isterseniz tıktık)
3. Victor Hugo - Bir İdam Mahkumunun Son Günü (yorumunu okumak isterseniz tıktık)
4. Ray Bradbury - Fahrenheit 451 (yorumunu okumak için tıktık)


Mart Ayında Neler Seyrettim?

1. Edward Scissorhands (yorumunu okumak isterseniz tıktık)
2. Hwayi: A Monster Boy (yorumunu okumak isterseniz tıktık)
3. Truman Show (yorumunu okumak isterseniz tıktık)
4. Pokémon Dedektif Pikachu
5. Korkunç Bir Film 5
6. Karakomik Filmler 
7. Love Is Blind (4/11)

Mart Ayında Neler Keşfettim?

1. Kiraz Ağacı ile Aramızdaki Mesafe adlı bir kitabı keşfettim. Pinterest'te gezinirken bir bookstagram sayfasında buldum bu kitabı. Kapağı oldukça ilgi çekiciydi hemen konusuna baktım ve çok hoşuma gitti. Kitap, yazarın gerçek yaşam hikayesinden esinlenerek yazılmış ve karakterin durumu ile kendimi ona yakın hissetmem kitabı en kısa zamanda alıp okuma isteğimi artırdı. Bir daha ki kitap alışverişimin ilk sırasında olacak. Kısaca konusu; dokuz yaşındaki bir kız çocuğunun görme yetisini gelecek altı ay içerisinde kaybedeceğini öğrendiğinde bu durumla başa çıkma yolunu anlatıyor. 

2. Dizilla adılı bir uygulamayı keşfettim. Maalesef birkaç ay önce Netflix hesabımı kapatmıştım, istediğim çoğu film ve diziyi bulamıyorum diyerek. Uygulamada birçok dizi mevcut hatta eski diziler bile var bkz: Chuck istediğim her diziyi bulabildiğim için sevdiğim bir uygulama oldu. 





17 yorum:

  1. Çok güzel verimli bir ay olmuş bu arada blogunuzu takibe aldım saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Dizilla gibi bir uygulamaya ihtiyacım vardı. Hemen bir bakayım. Bir idam mahkumunun son günü'nü şuan okuyorum. Diğer kitaplara da bakarım. Verimli bir ay geçirmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum ihtiyacınızı karşılar.. Çok güzel kitap severek okudum, size de keyifli okumalar :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Pokemon sever biri olmadım ama Pikachu'nun filmdeki şirinliği beni kendine çekmişti ve iyi ki izlemişim dediğim filmlerden biri oldu :)

    YanıtlaSil
  4. Kiraz Ağacı ile Aramızdaki Mesafe gerçekten çok güzel bir kitaptı. İlk çıktığı zamanlarda okuyup çok beğenmiştim. Bir idam mahkumunun son günü'nü de senin blogunda gördükten sonra ben de öne alıp okuyup bitirdim :) Ne güzel şeyler okumuş izlemişsin Nisan ayının umut dolu ve güzel bir ay olması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay şu an kitabı okumayı çok istedim.. A aa, çok sevindim yazıma değer verip kitabı okuduğun için teşekkür ederim :)
      Umuyorum hepimiz için güzel ve umut dolu bir ay olur :))

      Sil
  5. Kitaplardan Bir idam mahkumunun son gününü cok severek okumustum :) Okumadıysanız eger Hasan Ali Yücel Klasıklerinden kumarbazı da oneririm :) sizi de Deep den gordum takipteyim. Keyifli sağlıklı günler dilerim. Sizleri de bekelerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok okumadım ama adını çok gördüm ekledim listeme.. Sizi zaten takibe almışım :)

      Sil
  6. Güzel ve verimli bir ay olmuş senin için, gelecek günlerinde verimli ve sağlıklı geçmesi dileğiyle ♥

    YanıtlaSil
  7. 2020 ne yazık ki çok kötü geçiyor... Umarım bir an önce hepsi biter...
    Ben de bir süredir Dizilla'dan izliyorum güzel bir site cidden.
    Sizi de Deep'te gördüm, geldim, takibe aldım=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım..
      Evet, güzel :) sitesi varmış ben önce uygulamasını buldum bir baktım sitesi de varmış :)
      Hoş geldiniz, ben de sizi takipteyim :)

      Sil
  8. Merhabaa takibe aldım fikirlerine de oldukça katılıyorum belki bloguma göz atmak istersin :)

    YanıtlaSil
  9. Gayet verimli bir ay geçirmişsin, ne güzel ^^

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı