15 Nisan 2020 Çarşamba

dizi // my holo love


Selam dostlarım. Geçen ayımı kitap okumaya adamış ben bu ay sürekli dizi ve film seyrediyorum. Kitapları okurken birden konudan uzaklaşıyorum bir türlü konsantre olamıyorum. Geçen haftalarda Hotel Del Luna'ya başladım, tek başıma ona bakıyorum, kardeşlerimle de My Holo Love seyretmeye başladık. İlk ona başlasam bile henüz bitiremedim onu. My Holo Love hem bölüm sayısı hem de bölüm sürelerinin daha kısa olması nedeniyle daha çabuk bitti.


Dizi Künyesi 
Konusu : bir yapay zeka araştırma şirketinin piyasaya sürmeye hazırlandığı 'Holo' rakip şirketler tarafından çalınmak istenirken Holo'yu korumak amacıyla Han So-Yeon karakterine teslim edilen Holo'nun insan duyguları ile tercübesi ve yaşamı anlatılmaktadır. 
Tür: Romantik, Fantastik/Bilim Kurgu
Oyuncular : Yoon Hyun Min, Ko Sung Hee, Choi Yeo Jin, Chansung
Yönetmen: Lee Sang Yeob
Bölüm Sayısı: 12
Bölüm Süresi : 50 dakika
Yayın Tarihi: 7 Şubat 2020
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore


Dizi Yorumu 
Konusu ile çok merak ettiğim bir diziydi. İnsan bir Hologram ile ne kadar yaşayabilir, ona ne kadar uyum sağlayabilir en önemlisi onu sevip, onun tarafından sevilebilir mi? İlk 8 bölüm çok eğlendiğim, çok heyecanlandığım güzel bir yapımdı. Son 4 bölüm beni hayli yordu seyrederken... Bence, 10 bölüm bu dizi için fazlasıyla yeterliydi. Kadersel bağlantıları her Kore dizisinde olduğu gibi bunda görmek beni bir tık üzdü maalesef. Sonu pek tatmin etmese de ilk 8 bölüm için çok eğlendiğimi söyleyebilirim. Ve garip bir şekilde Holo ile Nan Do aynı kişi olmasına rağmen Holo karakterini aşırı sevdim. Çok iyi olmuş karakter, oldukça eğlenceliydi. O üzüldüğü zamanlar ağlayasım geldi, nedendir bilmem. Babür'den sonra en sevdiğim karakter sensin artık Holo-yah. Görsellik 10/10, akıcılık(ilk 8 bölüm için) 10/10 İzlemeli misin ? 8/10 evet

Sizce insan bir yapay zeka ile
 aşk yaşayabilir mi? 







12 yorum:

  1. Çok tatlı bir diziydi. Ben de ilk çıktığında izlemiştim. Keşke bir Holom olsa diye dolanıp duruyordum ortalıkta. Ayrıca Hotel Del Luna'da çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, öyleydi :) Ay ne güzel olurdu bir Holo :) Evet, onu da bugün bitirdim gayet iyiydi :)

      Sil
  2. Güzel bir diziye benziyor. Çok duydum ama bir türlü izleyemedim ve şu an listeme giriş yaptı. Çünkü merak ettim. Bu aralar Are You Human Too dizisini bitirmek üzereyim. İzlemediyseniz çok güzel bir dizi, tavsiye ederim. Bir robotla bir kızın arasında geçenleri anlatıyor, ama bundan daha derinlikli bir hikayeye sahip. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, güzeldi :) Bende Prison Playbook'a başladım, Are You Human listemdeydi Kang Joon'un oynadığı diziden bahsediyorsunuz değil mi? Şuan seyrettiğim diziyi bitirince ona başlamayı düşünüyorum, teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Prison Playbook'a bakacağım.
      Evet, Kang Joon'un dizisinden bahsediyordum. :)
      Şimdiden iyi seyirler diliyorum. :)

      Sil
    3. Size de keyifli seyirler dilerim :)

      Sil
  3. Çok tatlı bir diziydi ama 6. bölümden sonra sıkılmaya başladım.

    *SPOILER*

    Özellikle Holo'nun gidip geri gelip geri gitmesi falan bayağı bir sıktı. Sonu güzel bitti. ChanSung ve YooJin'in evlenmesi aşırı şaşırttı beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, evet...

      Ah Holo ahh :D eheheh bende şaşırdım

      Sil
  4. Holo karakteri çok tatlıydı. Ko Nan Do ise tam tersiydi. Uzun zamandır izlediğim en güzel dizilerdendi. :))

    YanıtlaSil
  5. İzleme listemdeydi ve yorumunla birlikte diziye başlama kararı aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seyirler o zaman, umarım severek seyredersiniz :))

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı