24 Nisan 2020 Cuma

anime film || aşırıcılar (karigurashi no arrietty)



Anime Adı : Aşırıcılar (karigurashi no arrietty)
Konusu : Eski bir malikanede yaşamakta olan insanlarla birlikte döşemelerin altında yaşayan 10 cm boyundaki Aşırıcıların hikayesi anlatılıyor. Aşırıcıların küçük kızı Arrietty, ilk aşırıcılığını yapacağı gün malikaneye kalbindeki rahatsızlıktan dolayı dinlenmek için Sho yerleşir. Sho, babaannesinin anlatığı minik insanlar olan Arrietty bahçede görür ve bu minik insanlar ile Sho arasındaki olaylar anlatılır. 
Süre : 1 saat 34 dakika
Tür :  Animasyon, Fantastik, Macera, Aile
Yönetmen : Hiromasa Yonebayashi
Ülke : Japonya
Yayın Yılı : 2010

Dün Netflix önerilerinde denk gelip kesitini aşırı beğendiğim için hemen açıp seyretme gereksinimi hissettiğim anime film. Konusuna bile bakma gereği duymadım, o kadar etkileyici çizimleri vardı ki. Beni çizimleri ile adeta büyüledi diyebilirim, konu olarak da ilgi çekiciydi. Bu isimle bir kitabı varmış, bazı yerler filmde askıda kalıyor gibi. Bu anime film hakkında söyleyebileceğim çok şey yok, gerçekten keyifli vakit geçirebileceğiniz çok güzel bir filmdi. Özellikle çizimler ve müzikleri ile sizi farklı diyarlara sürekleyecek. Bu tarz çizimlere kesinlikle aşığım. Her bir ayrıntıyı çizmişler. Puanım 10/10. 













15 yorum:

  1. hemen izlenecekler listeme aldım.

    YanıtlaSil
  2. Ah bende cok severim animeleri özellikle yağmur çizimlerine bayılırım.
    Kotonoha no Niwa yağmur konusun da mükemmeldir en iyisi o bence ve Dün Gibi son zamanlar da izlediğim en iyi animelerden Neftlix de var ayrıca Senin Adın da cok iyiydi tavsiye ederim. Bitti daha var da başka zaman artık (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük dünya;

      kesinlikle, ben de bayılıyorum.
      kotonoha no niwa ve your name'yi seyrettim özellikle your name'yi çok çok beğenmiştim. dün gibi yapım yılı çok eski olmasına rağmen çizimler çok başarılı listeme aldım en kısa zamanda bakacağım teşekkürler. :)

      Sil
  3. Çok güzeldi ama sonu pek benim istediğim gibi bitmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavi gökyüzünün elleri ;

      beni de sonu pek tatmin etmedi ama kitabı varmış bunun belki bu yüzden bizim için biraz askıda kaldı gibi, bilemedim :)

      Sil
  4. çok severiiim. ay şeyi izlesenee ernest ve celestine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone ;

      çok sevimli bir animasyona benziyor, listeye aldım teşekkürler :)

      Sil
  5. Yiaaaa gerçekten çok tatlı ve güzel bir şeye benziyorrrr *-* Ben de en kısa zamanda izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. ilkay özgür ;

    ne güzel bir tesadüf o zaman, keyifli seyirler :)

    YanıtlaSil
  7. İzledim bu animasyon filmi. Çok güzeldi
    Son sahnesinde çaydanlığa binip gidiyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanat penceresinden ;

      evet, çok güzeldi, çok minnoş ve harika çizimler..
      biliyorum ama gitmelerini istemiyordum, üzüldüm ben :/

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı