27 Ocak 2021 Çarşamba

dizi : two cops



Adı: Two Cops | 투깝스
Tür: Romantik, Komedi, Aksiyon, Fantastik, Gizem
Yönetmen: Oh Hyun Jong
Bölüm Sayısı: 32
Bölüm Süresi : 35 dk
Yayın Yılı: 2017-18
Oyuncular : Jo Jung Suk, Hyeri, Kim Seon Ho
Konusu : Cinayet Masa dedektifi Cha Dong Tak, ölen partnerinin suçlusu olan Gong Su Chang'ı yakaladığı sıra bir kaza geçirirler ve Su Chang'ın ruhu Dong Tak'ın bedenine yerleşir. Kendinin katil olmadığını ispatlamak isteyen Su Chang ile partnerinin ölümünün arkasındaki gerçeği öğrenmek isteyen Dong Tak işbirliği yapmaya ve gerçeği ortaya çıkmaya çalışırlar. 

Dizi Yorumum

Ne seyrettim ben az önce? Enfes, keyifli ve harika oyuncular, seyrettim sanırım. Son zamanlarda sadece sevdiğim oyuncuların olduğu dizilere yöneldim. Diziyi listeme almışım ama ne zamandır erteliyordum, bir hafta önce de ne seyret ne seyret diye düşünürken Netflix listemden bana göz kırpması ile açıp başladım hemen diziye.
Ee, başlamamın Jo Jung Suk etkisi de oldukça yüksek tabiii. Kendisini ilk kez Kyungsoo ile rol aldığı My Annoying Brother filminde seyretmiş ve çok beğenmiştim ardından Hospital Playlist takip etti ve beğenimi iyice pekiştirdi. Ve, her zaman olduğu gibi Dark, sevdiği oyuncu var diyerek başladığı dizide başka bir oyuncuya vuruldu. Yeni gözdemiz, Kim Seon Ho. Aşırı sempatik birisi. Seon Ho otuzlarının ortasında, Jung Suk ise kırklarının başında iki beyefendi, neden bu kadar genç ve sempatik görünüyorlar ve yirmilerinin ortasındaki beni etkiliyorlar. cık cık cık! 
Jo Jung Suk                           Kim Seon Ho

Dizi, fantastik açıdan çok güzel, komedi oh harika, aksiyon oyeaaah, gizem ay çıldırıyorum ne olacak kıvamında... fakat, çok sevgili yazar bu diziye aşk hiç yakıştı mı, sorarım? Neden bu kadar zorlama bir çift yaratılmak için uğraşılmış, anlam veremedim. Hayır, Hyeri'yi severim, Reply 1988'de çok güzel bir performans sergiledi lakin bu dizide fazlalık gibi durmuş. Pek etkili ve gerekli bir karakter değildi. Seyrederken kardeşimle aramızda geçen diyalog şu şekilde;
"ben : Hyeri'ye gerçekten gerek var mıydı ya?
kardeşim : Güzel oynuyor ama.
b : Güzel oynuyor oynamasına ama olmasa da olurmuş, etkisi sıfır olaylara.
k : Evet, olmasa değişen bir şey olmazmış."
En keyif aldığım yerler, Jung Suk ve Seon Ho'nun olduğu sahnelerdi. Özellikle Seon Ho sahnelerinde geri sarıp sarıp seyrettim. Jest ve mimikleri aşırı komikti. Sahneleri çooook eğlenceliydi. Jung Suk ise, karakter geçişleri... aman tanrım... nasıl bu kadar iyi oynayabilir bir insan. Dong Tak ve Su Chang olduğunu oyunculuğundan o kadar net seçebiliyorsunuz ki, seyirci değil olayların içinde olan bir insan olsam direkt anlardım. 

Bazen çok güldürdü, bazen çok güzel mesajlar verdi, bazen sıktı, bazen yeter bu kadar entrika dedirtti, bazen bu karakterler olmasa ne güzel olurdu dedirtti( bkz: Hoya(Lee Ho Won)). Eğlenceli ve zeki karakterleri seyretmek gerçekten keyifliydi. Benim bu dizi için  PUANIM 7.5/10  

Tahmin edin bu kim? Dolandırıcı mı Dedektif mi?
gif @darknesshcr || birkaremavi


2 yorum:

  1. Yayınlanırken izliyordum bu diziyi Jo Jung Suk için izlemeye başlayıp Kim Seon Ho'nun oyunculuğuna düşmüştüm. İkisi de çok kaliteli oyuncu, izlemesi keyifliydi ama sonlara doğru sıkılmaya başlamıştım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavi,

      jo jung suk için açıp aynı şekil seon ho'ya vuruldum muazzam biri ya sona gittim adamın oynadığı her diziyi seyrettim :)) evet, sonlara doğru sıkıcı idi 16 bölüm fazlaydı ya.. 12 idealdi bu dizi için

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı