15 Aralık 2020 Salı

ağustos & eylül & ekim & kasım aylarına genel bakış ;

 merhaba,
son 4 ay boyunca bir şeyler yapsam da pek blog yazı girmek isteği gelmedi içimden. hiç yoktan okuduğum bir kitabı ya da seyrettiğim bir filmi yazsaymışım keşke diyorum şimdi. geçen 4 ayda yaptıklarımı kısaca şöyle listeledim, fırsat buldukça da en beğendiklerimi yazı olarak paylaşacağım. 

ağustos 


eylül
ah çalıkuşu ah! daha önce başlamış fakat okumayı yarım bırakmıştım
gerçekten bazı şeylerin zamanları var ya. çalıkuşu bir kitap değil, bir başyapıt. 
kitap okumadım ben adeta feride ile yaşadım bütün olayları. okumayan varsa
hiç şüphesiz okusun, enfesti. 


ekim
müthiş verimsiz geçmiş bir ay. ölümün şifresi'ni okumak beni bir miktar
 kitaplardan uzaklaştırınca çareyi harry potter'da buldum, evet. 

kasım
ekim ayına kıyasla oldukça verimli bir ay oldu. hp serisini bitirmiş olmak 
beni çok üzdü, keşke hiç bitmeseydi. gurur ve önyargı filmini ne kadar
beğendiysem kitabı o kadar sıkıcıydı, sanırım hayatımda ilk kez 
filmi beğendim diyebilirim, üzülerek. 







8 yorum:

  1. Oo iyi değerlendirmişsin geçtiğimiz ayları. Bu aralar da ben de blogumu çok ihmal ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel değerlendirmeye gayret ettim, keşke bloga da gerekli gayreti gösterseydim :((

      Sil
  2. Çok güzel şeyler izlemiş okumuşsun, keşke paylaşsan yorumlarını görsek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yazmak istiyorum aslında ama bir şeyler ellerime vuruyor sanki :(((

      Sil
  3. heeeeey :)

    dark, frequency, about time, zamanda sıçrayan kız, coherence, the village, donnie darko, kelebek etkisi, sliding doors, groundhog day, fringe, deja vu, steins gate, the king eternal monarch, bunlara bir bak sölerim olmazsa yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyyyyo,

      dark, zamanda ısçrayan kız, deja vu seyrettim, diğerlerini aldım listeye... the king eternal monarch'tan başlayacağım sanırım onu çok fazla kez övdün ve tavsiye ettin ehehehe :D teşekkür ederim :D

      Sil
  4. 4 ay bir arada, çok iyi değerlendirmişsin vaktini. :))

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı