1 Temmuz 2020 Çarşamba

mayıs & hazirana ayına genel bakış & 1.geleneksel ödül töreni


1. mi geleneksel ödül töreni ? o.O

Merhabalar, sevgili ve çok değerli okurlarımız. Geçen ay oluşturduğum raporu paylaşma imkanı bulamamıştım- daha doğru tabir ile blogla pek ilgilenmedim- Ve bu ay aklıma bir anda gelen neden bir ödül töreni yapmıyorum ki sorusu ile kendimi aşağıda görmüş olduğunuz minnoş şeyleri hazırlarken buldum. Bu iki ay(mayıs ve haziran) çok yazı girmediğim için blogu böyle bir şeyle ödüllendireceğim ve güzelliğine güzellik katacağım. Çok sevgili okurlarımız(gökyüzünde yaklınan bir ses kulaklarınızı dolduruyor) 1.Geleneksel Ödül Törenimize HOŞ GELDİNİZZZZZZ *ALKIŞALKIŞ*



Bu Ödül Töreninde bizleri, okuduğumuz onca kitaptan seyrettiğimiz dizi ve filmlere, yerliden yabancıya, dinlediğimiz kulaklarımızın paslarını silecek şarkılara, her şey bekliyor. Eğer hazırsanız önce adaylarımızı görelim. 


MAYIS AYI ADAYLARIMIZ : 

Şimdi Ödülleri sahiplerine verme zamanııııı *alkışlaralkışlar* 

Ödülleri vermek için şimdi sahneye kendimi davet ediyorum. 

"Öncelikle ödül kazanan kazanamayan herkesi enişten duygularımla kutluyorum. Gerçekten bir çok güzel yapım, bir çok güzel kitap bizlere eşlik etti bu ay. İnanın benim için çok zor bir seçim aşaması oldu. Torpil geçtiğim yapımlar elbette -olmadı demek çok isterdim ama- oldu, evet. Buradan katılan herkese çok teşekkür ediyorum vee iştee o an, ödüller sahiplerini bulmaya gidiyorlar. Eğlencenin tadını çıkarıınnn huhh!"



MAYIS AYI "YAV BU NASIL HAKSIZLIK" ÖDÜLLERİ

 



HAZİRAN AYI ADAYLARIMIZ : 


HAZİRAN AYI "BEN GİDERİM ŞANIM YÜRÜSÜN" ÖDÜLLERİ
 
        


Ödül Törenimiz şimdilik burada son buluyor. Umarım eğlenmişsinizdir sevgili okurlarımız. Gelecek ay düzenlenecek ödül törenimizde görüşmek üzere, şimdilik さようなら(Sayōnaraaaaaaa). 

not : Harry Potter oylamaya açılmamıştır. Bilginize. Onun Şanı her daim yürüyecek zaten.  



34 yorum:

  1. Aaa ne güzel bir ay raporu olmuş. İlk ödüle çok güldüm. 😂😂
    "En iyi ay geceleri tuvalete gidemiyorum filmi" 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yankım ve gölgem ;

      çok teşekkür ederim, güldürebildiysem ne mutlu bana :D

      Sil
  2. ha haaa süperdi süper bu yazın çok neşelendim güldüm vallaaaa :) bi ara bloguma koyayım bu yazını hihi :) ama prenses kaguya ya da bir ödül ver ama yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone ;

      çok teşekkür ederim, eğlenelim diye yaptım :D ihihih teşekkür ederim
      aa onu unutmuşum ben :/ ona da "en iyi mesaja sahip film" ödülü verelim :)

      Sil
  3. Çokkkkk güzeeelll 😄👏👏👏🌷🌷🤚

    YanıtlaSil
  4. Merhaba... Coronavirüs karantinası sana yaramış :))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir fikir. Ödül isimleri harika. Keşke sesli duyma imkanımız da olsaydı çok daha eğlenceli olurdu eminim. :) Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bonheur ;

      çok teşekkür ederim :) aa sesli hiç aklıma gelmedi, gelse de utanırdım ehehe

      Sil
  6. Çok güzel olmuş, okurken çok eğlendim. Devam ettir lütfen ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taenry ;

      ya yerim seni, devam ettirmeye çalışacağım ♥

      Sil
  7. merhaba çok tatlı bir yazı olmuş deep sayesinde keşfettim.blog temanızda çok hoş bir şey sormak istiyorum yukarı çık butonunu nasıl böyle tatlış yaptınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyma nil ;

      çok teşekkür ederim, deep'e de sevgiler efenim ihihiih çizimi pinterestten buldum diye hatırlıyorum :)

      Sil
    2. peki onu nasıl yukarı çık butonu yaptınız bende istiyorum böyle sevimli bir şeyy

      Sil
    3. Şeyma nil,

      Kod var, size nereden ulaşabilir atayım nasıl yapacağınızı yazarım:)

      Sil
  8. Yaaaa ödül töreni şeklide yapmak çok zekice ve eğlenceli!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gonca ;

      yaa çok teşekkür ederim :) aşırı mutlu etti bu yorum beni ihiihhi

      Sil
  9. bu yazını son yazıma koyduum :)

    YanıtlaSil
  10. ahahah ödüller çok keyifli olmuş yaa, çok sevdim bunuu :))
    iKON'a yazdığın şey bana da gelsin, Love Scenario dışında şarkıyı yokmuş gibi hunharca onu dinliyorum. :D
    Killing Me'yi açıyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor düşler kitaplığı,

      çok teşekkür ederim :)
      killing me bence daha güzel mutlaka dinle yeni şarkın olacak :))

      Sil
  11. Ya mükemmel bir ödül töreni olmuş. Adeta oscar töreni izlemiş gibi hissettim :)) Her ay yap bunu olur mu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azkaban firarisi ,

      çok teşekkür ederim, ne mutlu bana eğlendiyseniz... yapmaya çalışacağım :D

      Sil
  12. Ahahah çok hoşuma gitti ödül verdiğin kategoriler, muhakakk devam et
    Bilinmeyen adanın öyküsünün kazanamadığına üzüldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur,

      devam ettirmeyi umuyorum ben de :D
      ya onu unuttum desem :(( dublorün dilemması'nın gölgesinde kaldı o :(

      Sil
  13. mutlu prensi en kısa sürede okuyacağım :) listemde vardı burda okuyunca hatırlamış oldumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arsel'in okyanusu,

      keyifli okumalar, içinde çok güzel hikayeler vardı :)

      Sil
  14. hee, seçmeleri cuma yazdım da bikaç gün okudu herkes işte ben de dün sildiydiim. başka bi yazını koyarım yine görersiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,

      baktım da göremedim zaten, geç kalmışım :((( teşekkür ederim güzel kalbin için :))

      Sil
  15. Bu yayınına kaç kere yorum yaptım, yorumum bir türlü yayınlanmadı. Sonunda tekrar yorum yapacağım. :) En iyi sen kazanamadın senin için bütün kuralları yeniden yazar seni kazandırırım adlı ödül beni bitirdi :D Bu şekilde yapmaya devam et, çok eğlenceli görünüyor. Hem yazar olarak sen keyif alıyorsun, hem okur olarak ben keyif alıyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sky ,

      Yapmaya çalışacağım şu isteksizlik durumundan bir kurtulsam ah!

      Ya keyif alıyorsanız ne mutlu bana 💙

      Sil
  16. Ödülleri vermek için şimdi sahneye kendimi davet ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşamdan yazılar,

      araya komik olmasıiçin küçük detaylar ekledim ihihi :)

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı