9 Temmuz 2020 Perşembe

kitap & dergi alışverişi - dizginlenemeyen bir alışveriş

Güneşli ve kavurucu bir günden bütün blog okurlarına merhabalar... Son birkaç gündür aşırı bir sıcak var, insan nefes alamıyor. Haziran ayının verimini, neşesini, heyecanını temmuzun ilk saatlerinden itibaren kaybettik desem yeridir. Bütün haziran ayındaki gezegen olayları tekrar yaşanabilir mi? Birazcık şevkim kaçtı da onu geri almam lazım, hiç mi yapamıyoruz, birazcık bile mi? *Satış Danışmanı hayır,efendim diye kıkırdayarak bizi uğurluyor* 

Bloga yazacak çok şeyim var aslında, o kadar çok ki, gözümü korkutuyor ben bu kadar şeyi ne ara yazacağım, nasıl yazacağım... Sonra zaten şu isteksizlik durumu da tuz biber oluyor bu düşüncelerime. Sürekli yatasım geliyor, hareket ettikçe terliyoruz zaten...

Yazacak o kadar şey var yazamıyorum ee o zaman bir yerden başlamak gerek diyorum ve yaptığım alışverişlerden başlıyorum ihihih, çok zekice. Şimdi şöyle bir durum var, ben normal zamanda asla gerekmedikçe para harcamam -insanlar cimri olduğumu söylüyor ama bu cimrilik değil bu tutumlu olma hali lütfen, karıştırmayalım ikisini- gelin görün ki karantinada yeni alışkanlık edindim sürekli netten alışverişim yapıyorum, kendimi dizginlemeye çalıştıkça daha çok harcıyorum. Karantinada harcadığım para üniversite okurken harcadığım paradan çoktur herhalde. şaka...şaka... Mübalağa yapıyorum. 

Önceki yazımda bahsettiğim kitap alışverişimin yazısını yazmadan önce bir alışveriş daha yaptım. Almak istediğim şampuan ve saç kremi vardı, almak için bahane arıyordum zaten. Bir baktım David Mitchell 9. Rüya kitabı 32 TL'den 7 TL'ye düşmüş. Ooo çok iyi düşmüş diyerek hemen sepete attım. Yanında merak ettiğim bir kitap vardı hazır alışveriş yapıyorum onu da alayım ya dedim hemen onu da sepete ekledim. Kargo ücreti ödememek için 10 TL gibi bir açık vardı. Kargo ücretine 5 TL vereceğim zaten 5 lira daha vereyim bir kitap daha alayım dedim ve hemen sepete attım. 

Amazon Kitap Alışverişim :
Önceki alışverişte unutmuştum fotoğrafını çekmeyi, bu sefer detaylıca çektim ihihi. 
Amazon gene harika hızdaydı. Siparişi 23.06.2020 tarihinde oluşturdum ertesi gün kargoya verildi ve o gün içinde elime ulaştı. Bu sefer KolayGelsin ile geldi kargom. Kitaplardaki tek sıkıntı 9.Rüya adlı kitapta alt tarafı hafif ezikti ve kitabın ön kapağının üst kısmında da ezilme vardı. Benim için pek sorun olmadığından değişim yapmadım. Zaten kalın kitapların bir imtihanı bu. Geçen ki alışverişimde ince kitaplar sapasağlam gelmişken Murakami'nin Sahilde Kafka kitabının da alt kısmı ezilmişti. Sizleri saygı ve sevgiyle anacağız kalın kitaplar. 

A101 Kitap Alışverişim:
Üstten 2 kitap A101, Diğerleri Amazon alışverişimden.
A101'e 18.06.2020 tarihinde gelen Martı ve Ren Yayınları kitaplarından birer tane aldım. Martı Yayınları zaten beğendiğim bir yayınevi 5 TL'ye görünce kaçırmadım. Ren Yayınları daha önce duydum ama hiç kitaplarını almamıştım çevirilerini görmek için onu da aldım. Bu kitaplar nette almak istediğinizde en uygun fiyat 15 TL aynı ürün

Konu Dükkan Dergi Alışverişim :
Son zamanlarda dergi okumak çok istiyorum, aslında takip ettiğim dergi sayfaları da var ama hangisini alsam kararsızdım. Instagram'da anket oluşturdum en çok oyu KafkaOkur aldı, biraz sevindim çünkü KafkaOkur'un internet sitesinde eski dergileri indirimli fiyattaydı. 50 TL üzerine de kargo olunca merak ettiğim birkaç sayı vardı hepsini birlikte aldım. Alışveriş yaparken son sayıyı da alacaktım yeni çıktığı için indirim yoktu. O an 16 TL nedense bana çok fazla gibi geldi daha sonra beyaz bir ışık belirdi ve dedi ki; zaten 50 lira verdin neyin kafasını yaşıyorsun Hacer'ciğim? 
Konudükkan'da kargoda gecikme yaşanabileceği yazıyordu fakat ben 02.07.2020 tarihinde sipariş oluşturdum ertesi gün kargoya verildi ve 04.07.2020 tarihinde bana ulaştı kargo. Hızlıydı. Yanında bir tane de Sabahattin Ali defteri göndermişler aşırı mutlu oldum. Sabahattin Ali sayısında ön kapakta ezilme vardı-daha doğru tabir ile biri sanki çivi saplamış gibi duruyordu, ilk 3 sayfaya da geçmiş çünkü- 

Evet, son kitap ve dergi alışverişim bu şekildeydi. Buradan kendime koca bir "daha diğer aldığın kitapları okumadan neden kitap alışverişi yapıyorsun a canım?" diye kızıyorum. Sevgiyle kalın.

düzenleme : bu yazıyı paylaşmak üzere olduğum şu dakikalarda bu hafta işe başlayacağım haberini aldım. artık fırsat buldukça yapacağız bir şeyler. 







21 yorum:

  1. Keyifli okumalar dilerim 👍👏🧿😊🤚

    YanıtlaSil
  2. kitap yorumlarını bekliyoruz o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma nil,

      Fırsat buldukça yazacağım kitaplar için yorum :D

      Sil
  3. Benim burda da hava gerçekten çok sıcakdı. Ama bugün biraz serinledi allahtan. Çok güzel kitaplar almışsın 9. Rüya kitabını ilk defa duydum. 32den 7 lira bayağı iyi düşmüş. Dergi karıştırmayı da çok severim. Ve işin de hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yankım ve gölgem,

      Hem sıcak hem de gittiğimiz yerler klima çalışmıyor yasakmış, çalışırken daha zor oluyor bu sıcaklar :(
      9. Rüya kitabını şans eseri buldum Doğan Kitap çevirilerini de beğendiğim için kaçırmak istemedim :) teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Genel isteksizlik hali bende de var. Nasıl yok edeceğiz hiç bilmiyorum. İyice darlandım... Bizim buradaki AA101 'de hiç güzel kitaplar yoktu. Sen güzel kitaplar alabilmişsin. Amazon indiriminden ben de birkaç bir şey aldım. Gerçekten güzel indirim yapmışlardı. Bu arada Otomatik Portakalı ben pek dilinden ötürü sevmemiştim ama umarım sen seversin tabi diğer kitapları daa sev :) Kafkaokur siparişin de çok güzel gözüküyor. Benim de aklımda olan birkaç sayı var ama gerçekten son aylarda aşırı derece harcama yaptım. Birkaç ay sonra ancak alabilirim galiba. Bu arada kitabının hasarlı çıkmasına da üzüldüm keşke geri gönderseydin. Ben aşırı sinir oluyorum öyle gelince.. Hemen gönderiyorum geri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,

      Ben hala yok edemedim, sen başarabildin mi ?

      Otomatik Portakal için birkaç yorum daha görmüştüm ya çok argo yazılmış diye, umarım ben severim istekli almıştım ihihih
      Ben pek sıkıntı etmiyorum öyle okumamı engellemediği sürece.. geri göndermekle uğraşmak zahmetli geliyor bana :((

      Sil
  5. Okunacak çok kitap olsa da yenilerini alma isteğimiz asla geçmeyecek :))
    Umarım hepsini keyifle okursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor düşler kitaplığı,

      Asla bir sürü kitap var evde ama daha çok almak istiyorum hep:)

      Teşekkür ederim:))

      Sil
  6. Hiç cimri birisi olduğunu düşünmüyorum (bazı konular hariç, ki hepimiz sevdiğimiz şeyleri sakınabiliriz bu çok normal) aksine bazı durumlarda çok harcıyorsun :D
    Ama aldığın yeni şeyler gözümüzü gönlümüzü açmaya başladı, keyifli kullanmalar dilerim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah teşekkür ederim :) biraz fazla sahiplenmiyorum bu doğru :)

      Sende keyfini çıkar yavrum 🥰

      Sil
  7. İlkay ,

    Aldıklarından kırmızı pazartesi'yi okudum karışıktı ama güzeldi... Kafkaokur çizimleri enfes en çok onlara kanıp aldım desem :)
    Teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  8. Keyifli okumalar diliyorum :) Çok sevimli bir bloğun var. :)

    YanıtlaSil
  9. okuduklarını yaz amaa. bir de o fan dönerken buz da saçsın amaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Blogunuzu takipteyim bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yahya aydoğmuş,

      teşekkür ederim, ben sizi zaten takipte imiişim :)

      Sil
  11. amazon siparişleri cidden hızlı. şimdiye dek hiç sorun yaşamadım. iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcu,

      evet gerçekten çook hızlı ve kaliteli :) teşekkür ederim :)

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı