7 Eylül 2019 Cumartesi

Mini Dizi // Bodyguard

Mini bir dizi önerisi ile geldim. İşten ayrıldığım ve boşta kaldığım zamanlar Netflix hesabı açıp  sitedeki bütün dizileri, filmleri sömürmüştüm. Bu dizide o zamanlar sürekli karşıma çıkıyordu lakin ben mini dizi olduğunu bilmiyordum. Uzundur kesin diye bakmamıştım sonra baktım 6 bölümden oluşan bir mini dizi açtım hemen seyretmeye başladım.

Bence dizi 6 bölüm olmasına rağmen dolu doluydu. Gerilim, aksiyon ve gizem kesinlikle bu üçlüyü derinden hissettiriyor. Hele başrol erkeğimizin "Yesi Ma'am" dediği her an salak salak sırıtıp ekrana daha bir sokuluyordum. Dizide tek sevmediğim şey ki, Netflix'te sık sık gözümüze sokulan şey bu, gereksiz ve abartı cinsel sahneler.. Açıkçası ben rahatsız oluyorum... 

Başrolümüz, bir savaş gazisi ve bir politikacıyı korumak için görevlendiriliyor. Politikacıyı korurken yaşadıklarını konu alıyor dizi. Bana 2.sezon gelebilirmiş gibi geldi ama bilemiyorum. Biraz açık uçluydu sonu. Zamanınız varsa ve izleyecekler bir şeyler bulamıyorsanız düşünmeden başlayın bence... Şiddetle tavsiye edilir. 








21 yorum:

  1. Mini dizileri çok seviyorum, buna da şans verebilirim bu yüzden, çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu dizi hakkında çok fazla şey görüyorum. Kısa olması beni cezbetti sanırım bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni kısa olduğu için başladım ama çok güzeldi :)

      Sil
  3. Güzel ve kısaydı ama dediğin gibi cinsel sahneler çok fazlaydı, beklemiyordum açıkçası.

    YanıtlaSil
  4. izlemiştim var blogumda, heycandan çatladıydım. heey dizi istediğin zaman blogum cennet gibiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yorumuna bakıyorum hemen :) dizi değil de daha ziyade film seviyorum

      Sil
    2. yüzlerce film var yaa blogumdaaaa :) film listeleri, film seçkileriii :)

      Sil
    3. bakacağımmm hepsini inceleyeceğimmm :)

      Sil
  5. Severek izlemiş ve bloğumda yorumlamıtım. İç yüzü karanlık ve karmaşık olan sistemlerin güncel bir örneği.

    YanıtlaSil
  6. Geçtiğimiz günler Netflix dizilerine göz atarken konusunu beğenmiştim. Muhakkak bakacağım,teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Ben izledim diziyi çok güzeldi.Sıkmadı.Herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  9. Mini dizi olunca kısa oluşu, çabuk bitecek olması gerçeği gibi sebeplerden ötürü insan bir önyargıyla yaklaşıyor. Yine de deneyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde mini dizileri kafamı dağıtmaya ihtiyaç duyunca bakıyorum. O açıdan iyi oluyor...

      Sil
  10. Siteniz içeriğini ve temasını beğendim.Emeğinize sağlık,sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://www.fragmanlarizle.com/

    YanıtlaSil
  11. Uzun dizileri izlemeye dayanamıyorum buna bakabilirim. :) Kore dizileri mesela aslında hoşlar ama çok uzunlar. :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hiç seyredemiyorum uzun dizileri... Bence Kore dizileri de maksimum 12 bölümlük olmalı çünkü ben hep 10.bölümden sonra sıkılmaya başlıyorum :D

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı