7 Eylül 2019 Cumartesi

Duygusal Patlama

Bugün bir anda ağlamaya başladım. Uzun zamandır ağlamıyordum, ağlarsam illa ki bir nedeni olurdu ya da ben bir neden yaratır ağlardım. Ama bugün çok garip bir şey oldu... Gün ortasında durup dururken, ortada bir sebep yokken birden kalbim acımaya başladı ve bir baktım gözlerimden yaşlar akıyor. Ne olduğunu anladım bile, kendimi ağlarken buldum.

Böyle bir şey başınıza gelse ne düşünürdünüz? Yani illa bir sebebi vardır değil mi, bu gözyaşlarının? Bilmiyorum denk geldiniz mi ama şu sıralar Twitter'da bir tweet dönüp duruyor, "Durduk yere hüzünleniyorsanız gelecekteki eşiniz darda demektir" gibi... Siz buna inanıyor musunuz? Büyük ihtimal etkileşim için yazılmış olabilir. En azından ben öyle düşünüyorum, sadece fikrinizi merak ettim.

Yazmak istediğim bir şeyler daha vardı ama yazmaya başlayınca çok saçma geldi. O yüzden burada sonlandırıyorum. İç dökmeli bir yazı temennisi ile yazmaya başladım... Lakin şu an bir aptal gibi hissediyorum. İyi geceleriniz olsun. Hep mutlu olun. 

11 yorum:

  1. bazen öyle zamanlar olabilir. kendini kötü hissetme. insanız ve ağlamak insanca bir duygu. bugün ben de biraz hüzünlüydüm akşamları bir şeyler basıyor zaten. çok kafaya takmamak lazım.
    twitter takip etmiyorum çok ve onu görmemiştim ama güzel bir sözmüş. hoşuma gitti. öyle bir şey inanılmaz olurdu. hani birbirini seven iki insan olur sonra birisinin başına kötü bir şey gelir ve diğeri de bunu o anda hisseder ya, tuhaf ama inanılmaz bir şey bu. telepatik iletişim halinde beyinlerimiz. insan beyni çok güzel ve anlaşılması güç. beyinlerimizin biz farkında olmasak da telepatik iletişim kurduğunu okumuştum bir yerde.hiç tanımayanlar arasında bu olur mu bilmiyorum ama olsa değişik olurdu sanırım. bayağı uzun yazmışım neyse iyi geceler :)

    YanıtlaSil
  2. Belki uzun süre farkında olmadan kendini sıktığın içindir.. İçinde biriken şeyler vardır belki. Bazen böyle duygu patlamaları yaşanır, bence normal. Ondan sonra için biraz daha rahatlamıştır, huzurlu hissetmişsindir diye düşünüyorum. Umarım gelecek günlerin huzur dolu olur :)

    YanıtlaSil
  3. Bence bu patlamalar biriken duygular yüzünden oluyor.
    Etkileşim için yazılmış olmalı, çok saçma geldi bana gelecekteki eş filan olayı :D
    Fazla düşünmemeye çalış, düşündükçe kötüye gidiyor. Bu aralar ben kötü bir şeylerin olacağını düşünerek hareket ettim ve hep kötüye gitti. Uykuya dalarken bir daha uyanamayacağımı düşünerek uyuyorum. Nefesim kesiliyor. Bu beni daha da kötü hissettiriyor. Özetle sebep arama, akışına bırak.

    YanıtlaSil
  4. kolay ağlayan biri değilim. Ama kalbim sıkıldığında eşimi ararım ve sesi bana her zaman iyi gelir. Umarım ruh eşini bulursun:)

    YanıtlaSil
  5. Hepimiz de hep mutlu olalım...

    YanıtlaSil
  6. Ben o hissi biliyorum, bazen bana da oluyor. Sebepsizce kötü hissediyorum sonra fark etmeden gözlerim doluyor, ağlamaya başlıyorum. Bence de etkileşim için yazılmış olabilir :)

    YanıtlaSil
  7. Olur böyle duygusal patlamalar... İçte birikmelerin sonucu...

    YanıtlaSil
  8. İçine kapanık bir insansanız bundan olmuş olabilir. Dediğiniz şey ise bana göre hurafe. Ağlamak iyidir, insanı rahatlatır, herşey gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil
  9. olur öyle ya için dolmuş seniiiin oh iyi olmuş :) gelecekteki eş komikmiiiş :)

    YanıtlaSil
  10. Selam! İnsan mutluluğu arzuladığı kadar acıyıda sever, hatta hüzünlü mizaca sahip olmak çok özel ve safidir.
    Bir anda gelen ağlama için ise; muhakkak baskıladığın, ertelediğin ya da kaçtığın hisler vardır. Unutmayınız ki daimi mutluluk diye bir şey yok, ''Kendime Mektup'' adlı yazımdan bir cümle geldi aklıma. ''Çok olan şey iyi demlenmez.'' Yoğun yaşanan hislerin elbet bir yerde patlak vermesi çok doğaldır. Bu iç dökülü silmeyi ya da saçmalık olduğunu düşünmeyin, içsel yapılan her sorgulamada kurduğunuz her cümle kaleminizi değil özünüzü besler. Durmadan yazın, eminim ki bir vakit gözyaşı cümle olup ruhunuzu okşayacak.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Twitter sohbetinde dönen şeye inanmıyorum. Neden eşin olsun , başka bir sevdiğin de olabilir. Sevdiğin kişileri ara hal hatır et.

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı