9 Mayıs 2020 Cumartesi

nisan ayına genel bakış

Bu yazı için biraz geç kaldım sanırım ancak henüz tamamlayabildim. Bu ay benim için film ve dizi ayı oldu diyebilirim. Geçen ay çok fazla kitap okumuştum lakin bu ay Netflix hesabı da açmamla birlikte tamamen kendimi film ve dizi okyanusunda buldum. Kitap okurken biraz da zorlanıyorum, kafam çok dalgın ya da bir anda boşluğa dalıp gidiyorum. Canım öyle pek bir şey yapmak da istemiyor artık. Dizileri çok büyük bir istekle açıp sonra bana ne yararı olacak ki diye sebepsiz bir hüzün çöküyor içime. 

Düzene soktuğum uyku düzenimde Ramazan itibariyle tekrar bozuldu. Şimdi Sahura kadar ayaktayım sonra ezan okunduktan çok sonra uyuyabiliyorum. Sabah 7 gibi filan uyuyup, akşam 3-4 gibi kalkıyorum o saatten sonra da yemek yapmaya filan koyuluyorum. Böyle aşırı verimsiz bir düzen içerisindeyim. 

SuperStar SMtown, oynuyordum eskiden onu tekrar yükledim, canım sıkıldıkça bu oyunu oynuyorum. Kötü alışkanlık sayılabilecek birçok şeyi tekrar edinmeye başladım bu dönemde. Oyun bağımlılığı, sürekli dizi seyretmek ve uyumak... Bence bunlar hayatımda olan kötü alışkanlıklarımdı. Kendimi değiştirmek için çok çaba sarf ettim son 3 yılda ama 2 ay gibi kısa bir sürede tekrar sardılar beni. 

Bloga yazı yazmak beni bir nebze de olsa rahatlatıyordu lakin artık yazarken düşüncelerimi toparlamakta zorluk çekiyorum. Sizler okuyun diyerek yazmaya başladığımı ve yorum gelmedikçe de aşırı modumun düştüğünü fark ettim. Siz nasıl yapıyorsunuz, önceliğim benim rahatlamak için yazmamken nasıl birden okunmak için yazmaya evriliyor? 

Yazıların üzerine tıklayarak yorumlara bakabilir, içerikler hakkında bilgi alabilirsiniz. Sağlıcakla kalın. 

Neler Seyrettim?
• rüzgarı dizginleyen çocuk
• 100 humans




Neler Okudum?

• leyla ile mecnun





18 yorum:

  1. en kıymetlimiz kitaplarımız maalesef netfilix'e yenildi. yok aslında sizden farkımız. diziye, filme boğulduk. ama kitaba olan aşkımıza da gem vurmadık. kalemine aşık olduğum zülfü livaneli kitapları okudum. azra kohen'i keşfettim. gör beni kitabı ile allak bullak oldum. çocuklara okey öğrettik, çok güldük. biraz sıkıldık biraz eğlendik. insanoğlu her şarta ayak uyduruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef öyle.. üzülüyorum bunun için :( zülfü livaneli çok okumak istediğim bir yazar ilk hangi kitabından başlayacağımı bilemiyorum, sizin tavsiyeniz nedir kalemini tanımak için ilk hangi kitabını okumalıyım?
      evet, insan her duruma ayak uyduruyor... bu müthiş yorumunuz beni çok sevindirdi, benim geri dönüşüm yeterli olamıyor ama yorumunuz etkileyici, teşekkür ederim.

      Sil
  2. Zaman zaman geriye dönüşler olsa da sonrasında toparlıyor insan.bence verimli bir ay olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toparlarken en azından bu yolları zaten geçmiştin şimdi üstesinden daha rahat gelebilirsin, düşüncesi rahatlatır umarım. teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Evet maalesef ki aslında hepimiz bu şekilde verimsiz bir düzen içerisindeyiz. Ben de aynı durumlardan özellikle 2 3 gibi uyanmaktan çok sıkıldım ama sahurdan dolayı asla erken uyuyamıyoruz :/ ve bir süre daha bu boyle devam edecek gibi duruyor o yüzden zorlamayı bıraktım tekrar eski düzene döndüğümüzde ben de eski alışkanlıklarıma döneceğimi düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün erken uyanıp kendim için daha fazla şey yapmam gerekiyor diyorum ama dediğiniz gibi sahur nedeniyle zaten geç yatıyoruz, bir türlü düzene girmiyor. en azından sahur yapabildiğimiz için mutluyum... umarım eski düzeninize döner ve alışkanlıklarınıza devam edebilirsiniz. :)

      Sil
  4. O kadar şeyi düzene oturtup sonra birkaç gün içinde her şeyin mahvolması çok garip. Artık gece ve gündüzümün yerini değiştirdim hdhd böylesi daha iyi gibi görünüyor hadi hayırlısı. Yine iyi geçirmişsin bir ayı. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, garip üstüne birde üzücü. Eheheh bende geceleri yaşıyor gündüzleri uyuyorum :D Tekrar uyum sağlayabiliriz umuyorum :)

      Sil
  5. Ayy valla ben de kendimi dizi ve filmlere vermiş durumdayım. Kitap okumamanın getirdiği eksileri hissetmeye başladım. Umarım eski hale döneriz 🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yanım ha bire dürtüyor kitap oku kitap oku diye elime alınca da maksimum 30 sayfa okuyabiliyorum :( Umuyorum, dönebiliriz *-*

      Sil
  6. verimli bir ay geçirmişsin:) leyla ile mecnunun kitabı nasıldı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kurgu burada biraz farklıydı, ilk sezonun kısaltılarak ve biraz değiştirilmiş hali gibi fakat eğlenceliydi, bazı yerler çok güzeldi. Kitap tamamen diyaloglar üzerine, ben başta roman gibi sandım ama tamamen diyaloglar vardı :(

      Sil
  7. öyle demeeee yazmak da okumak da güzel. kendimiz için yazıyoz tabiii ama yorum da güzel bişi. bol bol blog gezip okumak da keyifliiii. blog okudukça keyif artıyoor. okumak da okunmak da güzeeel :) kendine ne bileyim 10 20 blog seç her gün oku. hareketleniyo o zamaan bloglarımıız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii, ben yaptığım şeyler bir anı olarak burada kalsın diye yazıyorum lakin yorum gelince de insan daha bi' severek özenerek yazıyor haliyle.. senin keşif bloglarındaki bloglara gidiyorum genelde ama birkaç ne yorumum yayınlandı ne de yorumlarıma cevap geldi öyle olunca bir miktar kırıldım, yoksa bloglara gidip okumalar yapıyordum :(

      Sil
    2. kırılmaaa, çok blog vaar, 2o blog okursun 5 kişi gelir, düşünmüycen bunlarııı, sen iyilerdensin ki aramızdaaa, demirbaşsın yaa, ne kadar çok blog okuyup yorum yaparsan o kadar yorum oluyo blogundaa. yok öyle kırılmak filan :)

      Sil
    3. elimde değil kendimi bir anda üzgün bir halde buluyorum :( ya, böyle düşünmen beni çok sevindirdi, teşekkür ederim :) *mutlulukgözyaşları* evet, fark ettim bunu ne kadar okursan o kadar okunuyorsun

      Sil
  8. SuperStar BTS oynuyordum ben de geçen yıllarda. Sonra bıraktım telefonumu değiştirince oynayamadım. Verimli bir ay olmuş bence. Mayıs daha güzel bir ay olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kere onu da denedim -hatta bütün SuperStarları denedim- içinde en sevdiğim SmTwon(belki de ilk oynadığım olduğu için bilemiyorum)
      Teşekkür ederim, mayıs hepimiz için verimli olur umuyorum :)

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı