11 Mayıs 2020 Pazartesi

dizi || extraordinary you


Dizi Adı : Extraordinary You || Ha-Roo Found by Chance || 어쩌다 발견한 하루
Tür: Romantik, Komedi, Fantastik, Gençlik
Yönetmen: Kim Sang Hyub
Bölüm Sayısı: 32
Bölüm Süresi: 35 Dakika
Yapım Yılı: 2019
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore
Oyuncular : Kim Hye Yoon, Rowoon, Lee Jae Wook , Jung Gun Joo, Kim Young Dae, Lee Na Eun
Konusu : Dizi, Dan-O adlı karakterin bir gün duyduğu garip seslerle birlikte anılarının kaybolduğunu ve hayatında bir şeylerin garip gittiğini fark etmesiyle başlıyor. Söylediği şeylerin arkadaşları tarafından hiç yaşanmamış gibi olduğunu, kendi istediği gibi davranmadığını fark etmesiyle aslında bir webtoon karakteri olduğunu öğrenir.  Webtoon'un baş kahramanı olduğunu düşünen Dan-o etrafında bulunan üç erkekten hangisi ile aşk yaşayacağını düşünür fakat bir türlü kim olduğuna karar veremez. Bu sırada aslında başrol olmadığını ve sadece bir figüran olduğunu fark eden Dan-o kendi aşk hikayesini yaratmaya ve yazara karşı çıkmaya çalışır. Dan-o kendi aşk hikayesini yaratıp figüran olduğu hikayenin dışında kalan kendi hikayesinde kahraman olabilecek midir?

Aslında bu dizi çok ama çok uzun zamandır bildiğim ve sürekli önerilen kısmında çıkmasına rağmen hep göz ardı ettiğim bir yapımdı. Zira posterlerine bakınca klasik ergen aşk hikayesi olarak görüyordum. Geçen hafta kardeşim "dizinin konusu çok ilginç bakalım mı birlikte?" deyince öğrendim konusunu ve ilgimi çekti. Oldukça marjinal bir konu baktığınız zaman ve ben bütün oyuncular genç olduğu ve konu okulda geçtiği için kesinlikle ergen aşk hikayesi olacağından emin bir şekilde bakıyordum diziye. Başladıktan sonra beklediğimden farklı olarak çok eğlenceli buldum diziyi. "Ya bu kadar ümitli değildim ben, eğlenceliymiş" dedim kardeşime. O da onayladı. İlk 5 bölüm aşırı güzeldi. Eğlenceliydi... ama bir söz vardır 'maşallah dediğimiz 3 gün yaşamıyor' diye. Biz sevindik oh ne güzelmiş dedik, 6.bölümden sonra dizi bir anda evrildi ve aşırı drama bağladı. Her sahnede ağlıyorlar, kavuşamıyorlar, acı çekiyorlar. 

Bu dizi webtoon uyarlaması. Birebir mi bilemiyorum ama bence ilk bölümler gibi eğlence boyutunda olsa çok daha güzel olabilirdi diye düşünüyorum, bu benim fikrim. Çünkü konusu itibariyle oldukça farklı bir dizi ve ben olsam bunu eğlenceli yapardım. -Gerçi herkes ben değil, birçoklarımız entrika ve acılı aşk seviyor zannımca.- Ben daha çok eğlenceli yapımlar tercih ediyorum. Sürekli kavuşamayıp yakınan çiftler seyretmek bana biraz zor geliyor, sonuçta hayatta bu kadar acıyı zaten omuzlanıyoruz dizilerde bari eğlenelim biraz, ha?

Diziyi seyrederken aklıma geldi, çok uzun zaman önce baktığım bir anime vardı Free! Dizi yakışıklılar cennetiydi diyebiliriz, kesinlikle. Hem bu kadar yakışıklıyı bir araya getir hem de hepsi 185cm üzerinde olsun. Harem türünü de ekleyebilir miyiz diziye hocam? 😋

Ve, ben normalde tarihi konulardan hiç hoşlanmam, krallık dizileri filan beni çok sıkar seyrederken ama garip bir şekilde baktığım son 3 dizinin ikisinde de geçmiş sahneleri yaşanan andan daha çok ilgimi çekti. Bu dizide de geçmiş sahneleri hep merakla bekledim, daha bir ilgimi çektiler. 

Dizi her ne kadar imbd puanında 8.8 almış olsa da benden sadece  6/10 alabildi. Gereğinden fazla duygusallık vardı cıkcıkcık.

Dizideki en beğendiğim karakter ; 

Dizinin en eğlenceli karakteri ; Lee Ju Hwa 
aslında bu ikilinin sahneleri oldukça eğlenceliydi. 

Benim favori çiftim ; 



14 yorum:

  1. ah çok minnoş dizi buuuu :) yani şu şeker dizilerden, cheese in the trap, romance is a bonus book, ı am not a robot, what's wrong with secretary kim gibiii :) belkim ikinci sezonu olur başka bir çizgi romanda yaşamaya devam ederleer hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok minnoştu ama biraz sıkıcıydı :( cheese in trap'i seyretmiştim o da başlarda harikaydı ama aşırı mantık hatası olan bir diziydi :D i am not a robot listemde mutlaka bakacağım iihihih
      evet, bende öyle düşündüm olabilir çünkü sonu biraz 2.sezon var gibi bitti :D

      Sil
    2. olsun olsun ikinci sezonu :)

      Sil
  2. ben de seninle aynı karakteri beğendim ve diziyi izliyorum şu an bitirmeye az kaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya herkes kaba görüyor ama bence öyle değildi... keyifli seyirler, bakalım sen beğenecek misin :)

      Sil
  3. Yaaaa gifler. Bence de dizideki en iyi oyuncu ve karakter Kyung'du. Ben diziyi zaten Lee Jae Wook için izlemiştim gerçekten ikinci erkek olması biraz üzücü oldu :( Ayrıca vıcıklık konusunda da katılıyorum. Hele kız karakteri ben nedense hiç sevemedim. Çok iticiydi... Yorumunun tamamına katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta esas oğlan sanırken ben bir ters köşe geldi baktım ikinci erkekmiş.. Zaten ikinci erkek sevdası var bende eheh :) Ben Rowoon için açıp Lee Jae Wook hayranı olarak çıktım, kendisi Memories of the Alhambra'da oynamış bakınca hiç şüphesiz tanıdım hemen :) Başrol olduğu karakterleri görmek dileğiyle :)

      Kızı bende başta itici buldum sonra rolü böyle diyerek alışıyordum kiiii sonra sürekli ağlama sahneleri ve Haru ile Dan Oh sahneleri atladım hep, ay aşırı hüzün içimi darlıyor :/

      Aynı fikirde olduğumuza sevindim :)

      Sil
    2. Yaa o Memories of the Alhambra'daki halini görünce dedim tanıyamamamın sebebi belli oldu :D :D Search WWW'da fenaydı amaa ben orada bir vuruldum. Vuruluş o vuruluşşş *-* Başrol olduğu dizi çıkacakmış ne zaman izleriz orası bilinmez tabi :)

      Sil
    3. Orada çok farklı duruyor, diziyi seyrederken çok sinirlendirmişti beni karakteri ama burada çok ponçikti :D En kısa zamanda izlemek dileğiyle o zaman ihiihih :)

      Sil
  4. Tam yorum yazıyordum ne oldu anlamadım, silindi mi yoksa gönderdim mi bilemiyorum hehe Webtoon'u okudum, webtoon daha iyiydi diyebilirim.
    Ju Hwa'nın her şeyi çok çabuk kabullenmesi şaşırtıcıydı. Üstüne o üstüne falan, maşallah bir mangada da herkesin mi kişiliği olur hdhd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taenry ,

      gelmemiş bebeğim yorumun, sadece bu vardı. ingilizce mi okudun? bende okurum daha iyi diyorsan :)
      *SPOI SAYILABİLİR* ju hwa'nın her şeyi çok kabullenmesi ve nam joo'nun hiçbir şeyi bir türlü anlamaması :DD sonunda çok ponçikti ama ya şapşikkk :D

      Sil
    2. O yorum daha uzundu hdhd evet ingilizce okudum.

      Sil
  5. Ben başlamıştım ilk bölümde bıraktım :( oyunculuklar farklı geliyor böyle izleyesim gelmedi konusu hoşuma gitmişti oysaki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pastel ,

      bende sonu olacak diye merak ettim açıkçası..konu güzel, işleniş kötüydü maalesef :(

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı