7 Mayıs 2020 Perşembe

dizi || prison playbook


Dizi Adı : Prison Playbook | Wise Prison Life | 슬기로운 감빵생활
Tür : Dram, Komedi
Yönetmen: Shin Won-Ho
Bölüm Sayısı: 16
Bölüm Süresi : 90± dakika 
Yapım Yılı: 2017
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore
Oyuncular : Park Hae-Soo, Jung Kyung-Ho, Jung Hae-In, Sung Dong-Il, Jung Woong-In, Krystal, Kim Kyung-Nam, Kang Seung-Yoon, Lee Kyu-Hyung, Lee Tae-Sun, Lee Do-Hyun
Konusu : Dizi, Je Hyeok adlı karakterin Amerikan beyzbol büyükler ligine gideceği günün akşamında kız kardeşini taciz eden kişiye zarar vermesi ile hapis cezasına çarptırılmasını, hapishanede geçirdiği zamanları ve yaşadığı olayları anlatıyor. 


Selam dostlarım, nasılsınız? Son 1 aydır baktığım diziyi paylaşacağım sizlerle. Bu dizi benim için çok değişik tesadüflerle doluydu. Geçen ay Hotel Del Luna'yı(yorumu için tıktık) seyrederken sürekli önerilerimde çıkardı Prison Playbook. Daha sonra oyuncularına bakarken Hotel Del Luna'da çok beğendiğim iki oyuncunun bu dizide de yer aldığını görünce Hotel Del Luna'yı bitirir bitirmez Prison Playbook'a başladım. Başta bölüm süreleri uzun diye gözüm çok korkmuştu aslında - 40 dakikalık dizilerde bile sıkılıyorum ve Hotel Del Luna'da bölüm süresi uzun bir diziydi-  lakin hiç de beklediğim gibi olmadı. Dizi o kadar akıcı, eğlenceliydi ki tek bir karesini atlamadan seyrettiğim bir dizi oldu. Uzun zamandır beni bu kadar içine alan bir dizi seyretmemiştim. Tek bir anından bile sıkılmadığım harika bir diziydi. 

Konusu bakımdan, neler anlatılabilir ki diye düşünmüştüm, dizi tam benlik absürt olaylara ve bu olayların komikliğine sahip. Absürt komedi önceliğiniz ise sizinde oldukça beğeneceğiniz bir dizi olacağına eminim. 

Dizi tam bir yıldız şöleniydi. Oldukça fazla ve geniş oyuncu kitlesiyle, olayların akıcılığıyla ve muhteşem ters köşeleriyle... En sevdiğim şey; dizideki ters köşeler ve komedisiydi. Ayrıca karakterler oldukça güzel işlenmiş, oyuncu seçimleri de oldukça başarılıydı. 

15.bölümde hüngür hüngür ağlatsa da- evet, film ve dizilere ağlamayan gram duygulanmayan ben, hüngür hüngür ağladım-  Baba-kız ilişkileri beni her zaman çok duygulandırıyor. Özellikle ebeveyn-çocuk ilişkilerinin değinildiği yerler, ah çok üzücü geliyor bana. 

Efendim, tesadüfler dedik, diğerlerini de söyleyelim. 5.bölümü seyredeceğim günden önceki gün Tune in for Love filmine bakmıştım, orada oyunculara filan hiç bakmadan Netflix önerilerimde çıkınca merak ettiğim için açmıştım. Başrol beyefendiyi pek bir beğenmiştim ve 5.bölümün finalinde bu beyefendi diziye katıldı. Oyunculuğunu oldukça beğendim ben. Her ne kadar her zaman nuna-sever dizilerde rol alıyor diye şikayet edilse de buradaki o psikopatvari tavırları oldukça güzeldi. Daha sonra Lee Je Hoon'un merakla beklediğim filmi Netflix'e yüklenmişti onu seyrederkne bir baktım Prison Playbook başrolü orada oynuyor. Adeta evren, bu diziyi seyretmem için bütün her şeyi yapmıştı. Vee, iyiki de seyretmişim diyorum, muhteşem bir yapıttı. Diziyi seyretmem neden bu kadar uzun sürdü, çünkü bitmesini hiç istemedim... 

Puanım  : 10/10 
Diziden Kesitler :

Açık sözlülükte Je Hyeok gibi olun :P 

Han Yang, favori karakterim. Çok şapşaldı ya... Yoo Daehwi ile atışmaları da oldukça eğlenceliydi. 




Televizyonda tek bir kanal gösteriliyor başka kanala nasıl bakarızın derdiler ama çözümler bir bir katlediliyor. 

İlk kez tavuk geldi diye çok sevinmişlerdi ühühühü

Sohbet ediyorduk nereye gittin?

Joon Dol karakterini canlandıran  Kim Kyung Nam, kendisini ilk kez Where Stars Land 
dizisinde seyretmiştim. Orada çok erkeksi bir  rolde oynuyor burada 
bu rolde görünce tanıyamadım... Çok komikti. 

Sahne çok duygusalken gelen replik ehehehe. Komikti. 

Tumblr hesabımda da birkaç gif paylaştım diziyle ilgili buradan ulaşabilirsiniz. 


13 yorum:

  1. Dizi güzele benziyor. Listeme aldım tavsiyen için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceliydi, gülmek için güzel bir dizi... Rica ederim, keyifli seyirler. :)

      Sil
  2. Yaaa canım dizim, her dediğine katılıyorum<3 Öyle sahneler vardı ki tam üzüleceğim bakıyorum absürt bir şeyler oluyor gülüyorum :D Aynı yönetmenin bir dizisi daha yayınlanıyor Hospital Playlist diye şu an. O da tıpkı Prison Playbook gibi şahane, samimi, hem komik hem üzücü🤍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, evet tam duygulanıyorum bir bakıyorum kahkahaya boğuyorlar :D Aa adını görmüştüm ama aynı yönetmenden olduğunu bilmiyordum. Hemen onu da listeme ekliyorum, bir koşu fragmana bakıyorum. :D jung kyung ho galiba bu yönetmenin dizilerinde oynamak için yaratılmış ihihi :D

      Sil
  3. İkisi de başarılıydı, özellikle bu dizi. Keyifli seyirler şimdiden :)

    YanıtlaSil
  4. Hotel Del Luna'yı çok merak ediyorum. Bu diziyi de çok övmüşsün ama bölüm süresi her şeyi bitirdi hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de güzeldi ama bölüm süreleri oldukça uzun lakin şöyle bir şey var Prison Playbook'da bölüm süreleri 40dk gibi geliyor seyrederken insana.. Hotel Del Luna'da o uzunluğu gerçekten hissediyorsun :)

      Sil
  5. hıms bunu da alayım listeyee. the world of married çok heycanlı gidiyoo, meraktan çatlıyo insaaan :) eternal monarch da çok minnoş gidiyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the world of married'in konusuna bakmıştım bir ara beğenmiştim ama sonra dizi olduğunu görünce öylece kalmıştı köşede, film sanıyordum çünkü... listeye tekrar alıyoruum :) eternal monarch için pek iyi yorum gelmemiş, bende Kim Kyung Nam için başlayacaktım o diziye

      Sil
    2. eternalı izle yaa, efsaneler arasına girecek görceeen :)

      Sil
    3. Şimdi Extracirricular'a bakıyorum o bitince kızlarda tamam derse buna başlayayım:)

      Sil
  6. Bu dizi gerçekten çok kaliteliydi. Efsaneydi bile diyebilirim kendi açımdan. Hala hatırlar gülerim bazı sahnelere. Han Yang'ın olduğu her sahnede ise favorimdi. "Samçuun, kiite kudasai" derken ki ses tonunu unutamıyorum mesela. :D Ne güzel yazmışsın, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, ef-sa-ne diyebilirim bende. Tekrar seyredilebilir, birine tavsiye edip oturup onla tekrar seyretmek ihihi :D Han Yang sonda üzdü ama kesinlikle çok eğlenceli bir karakterdi :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı