30 Nisan 2020 Perşembe

film || tune in for love


Film Adı : Tune in For Love
Tür : Dram, Romantik
Yönetmen: Jung Ji Woo
Yayın tarihi: 28 Ağustos 2019
Ülke: Güney Kore
Dili: Korece
Süre : 2 saat 2 dakika
Oyuncular: Kim Go Eun, Jung Hae In, Kim Guk Hee, Jung Yoo Jin , Park Hae Joon
Konusu : Film, 90'larda bir fırında karşılaşan Mi Soo ve Hyun Woo'nun zaman içinde birbirlerine olan duyguları ile hayatın onlara sunduğu engellere rağmen birbirlerini bulmasını konu alıyor.

Netflix önerilerinde sürekli karşıma çıktığı için merak ettiğim bir filmdi. Başta sadece kapağına bakıp beğendim daha sonra filmi seyretmek istediğimde adını hatırlayamadım, genelde kapaklarına bakarım görsel hafızam daha iyi olduğu için -maalesef Netflix'in sürekli kapak değiştirdiği aklımdan uçuvermiş- adını hatırlayamadım, listeme bakıyorum bir türlü göremiyorum. Sonradan fark ettim kapak değiştiğini, neyse ki filmi buldum da bakabildim.



Filmi genel olarak beğendim diyebilirim, sadece gereğinden fazla yavaş ilerliyor film. Eğer yavaş ilerleyen filmleri sevmiyorsanız sizi oldukça sıkacaktır. Film her zaman düşündüğüm, kaderimizde olan bir insan ile yollarımız her durumda kesişir mi? Hayatımızdan çıkıp gittiği için üzülürken hayat tekrar tekrar yolumuzu kesiştirir mi? Bu filmde, yok artık diyeceğiniz, çiftimiz tam birbirine kavuştu açıldı derken hayattan gelen bir tokat ile bambaşka yerlere savruluyorlar. Tekrar, tekrar ve tekrar...

Jung Hae In'i ilk kez bu filmde gördüm, oyunculuğu çok hoş. Bu filmi seyrettikten hemen sonra Prison Playbook dizisinin 5.bölümünde gelmesi ise, benim için çok komikti. Kendisini sürekli ondan yaşça çok büyük kadın oyuncularla oynatıyorlarmış, bu yüzden hep aynı tipte oynuyor gibi hissettiklerini söylüyor Koreli seyirciler.

Evet, yavaş bir filmdi ama seyredilebilir. Puanım 6,5/10 

11 yorum:

  1. tanıtım için sağol izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Bu film benimde karşıma sıklıkla çıkıyor, listemdeydi hatta.. Ama yavaş olması biraz düşündürüyor beni. Bakalım, moduma uygun bir zamanda izleyebilirim. Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir filmdi ama benlik değili. İzlerken çok sıkıldım.

    YanıtlaSil
  4. Filmi ben de beğenmiştim ama dediğin gibi gerçekten acayip yavaş ilerliyor. Onlar kavuşamadıkça bana bir sinir bastı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh, bende haydi artık kavuşun diye diye seyrettim :)

      Sil
  5. hıhım çok severim bu filmii. şeyi izlesenee, the teacher's diary :)

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı