2 Nisan 2020 Perşembe

film // truman show


Evet evet, sonunda bende seyrettim! Ne zamandır bakmayı çok istediğim hatta 2 kere bakmak için açtığım ama bir türlü bakamadığım film, Truman Show. Her şeyin bir zamanı var, buna inanıyorum, o çok istediğiniz ama bir türlü okumaya başlayamadığınız kitabın, çok seyretmek isteyip heyecanla açıp bir aksilik çıktığı için kapatmanızı gerektiren o filmi seyretmek için hepsinin bir zamanı var. Ve bu filmi seyretmek için benim doğru zamanın şu anmış.


İlk 20 dakika filmi anlamaya çalıştığım için biraz sıkıcı geçti benim açımdan. Zaten ilk bakmak için açtığımda 5.dakikada kapatmış biraz yavaş akıyordu bana göre. Pek sevmiyorum ben yavaş akan filmleri. 2. açışımda da internet kesilip durduğu için kapatmak zorunda kalmıştım ve bir şans daha vermek istedim çünkü gerçekten çok bakmak istiyordum.  Vee, evet üçüncü bakmaya çalışımda keyifle seyrettiğim bir film oldu. 

Özellikle gözümüze gözümüze sokulan reklamlar bayağı iyiydi. Şuan seyrettiğimiz dizilerin neredeyse hepsi böyle zaten, ürün yerleştirme adı altında her sahnenin reklam oluşu. 



Konusu : Truman Brubank, doğumundan itibaren her anı bir televizyon şovunda yayınlanan, herkesin mutlu bir güne uyanarak yaşadığı bir kenttedir. Truman'ı herkes tanımaktadır fakat o her şeyden habersizdir. Truman, bir gün ölen babasını gördüğünde her şeyin tuhaf olduğunu fark eder gerçekleri öğrenmeye çalışmaktadır. 
Oyuncular : Jim Carrey, Laura Linney, Natascha McElhone
Ülke : ABD
Yayın Tarihi : 16 Ekim 1998 
Süresi : 1 saat 43 dakika
Tür : Dram, Komedi
IMBd Puanı : 8,1/10
Puanım : 9/10 ( 1 puanı ilk 20 dakikadan kırdım) 

''Günaydın ve olur da görüşemezsek iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler.'' 





Beğendiğim sahneler ; 

Bu sahnede kahkaha attım.

Gözümüze gözümüze sokulan sahneler, eğlenceliydi. 


4 yorum:

  1. O kadar gözüme sokuluyordu ki izlemek istemiyordum ama iyi ki izlemişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende bende, çoğu zaman herkesin öve öve seyrettiği şeyleri seyredince beğenemiyoruz ya... Bu onlardan değildi ne güzelll!

      Sil
  2. İzlemediğime az buçuk pişman oldum. 9 vermişsin, belki benim izleme zamanımda bir gün gelir de izlerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk 20 dakika tam sarmıyor ona bakıp kapatırsan çok yazık olur bu filme... Evet, seninde seyretme zamanın vardır belki :D

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı