28 Mart 2020 Cumartesi

dizi // chuck

Gece 01:52 
Uyku tutmadığı için nette boş boş gezinirken birden aklımdan "ah be eskiden ne güzel diziler vardı, artık bakabileceğim bir dizi bulmak çok zor" diye düşünürken birden aklıma geçmişte seyrettiğim diziler geldi. Nette yeni yeni yabancı dizi kültürüne giriş yaptığım zamanlar... Aa ne güzel bölüm sayıları, sezon sayıları kısa kısa, bizim diziler seyret seyret bitmiyor düşüncesiyle daha da cazip geliyordu diziler.

Şimdi bile, seyredecek bir şey bulamayınca açıp o eski ve güzel olan dizilere bakmayı seviyorum. Mesela, bir film seyretme ihtiyacı duyuyorum, netin altını üstüne getiriyorum ne seyretsem ne seyretsem diye bir sürü tavsiye edilen filmlerin/dizilerin fragmanlarına bakıyorum sonra yine en sonunda kendimi Harry Potter seyrederken buluyorum. Alışkanlıklarımdan kopup 'yeni' bir şeylere başlamak bana hep zor geldi ve geliyor... Bilemiyorum, belki de alışkanlıktan ziyade, daha öncesinden seyrettiklerim 'en' olarak değerlendirdiğim için yeni seyredeceğim şeyleri hep onlarla kıyaslama ihtiyacı duyuyorum ve onun kadar iyi olamaz diyerek sevdiğim, beğendiğim şeyleri tekrar tekrar seyrediyorum...

Vee, eskiden bakmayı çok sevdiğim. Heyecanla takip ettiğim diziyi yazmak istiyorum senin için. Yakınlarımda bu diziyi seyreden neredeyse hiiiç kimse yok. Sanki, sadece ben hatırlıyorum gibi geliyor bazen.. oysa çok güzel bir diziydi, döneminin 'en'lerindendi bence. 



Konusu : Asıl karakterimiz Chuck, okuduğu Standford Üniversitesi'nden atılmasına sebep olan arkadaşından yıllar sonra bir e-mail alır ve sıradan hayatı ö günden sonra eskisi gibi olmaz çünkü arkadaşı bir ajandır ve Chuck istemeden ajan dünyasına giriş yapmıştır.
Oyuncular : Zachary Levi, Yvonne Strahovski, Adam Baldwin, Joshua Gomez, Sarah Lancaster, Ryan McPartlin, Mark Christopher Lawrence
Ülke : ABD
Bölüm süresi : 43 dakika 
Sezon Sayısı : 5
Bölüm Sayısı : 91
Yayın Tarihi : 24 Eylül 2007 - 27 Ocak 2012

Benim o dönem çok severek seyrettiğim bir diziydi Chuck. Başlarda aşırı komikti daha sonra aksiyonda işin içine girince iyice güzelleşmişti benim için. Sadece final sezonunu beğenmemiştim. Bunun sebebi de büyük ihtimalle işlenecek bütün konuların tükenmiş olmasından kaynaklıydı...
Ben lise dönemimde keşfettim diziyi, o zamanlar dizideki John Casey karakterine aşıktım adeta. Karakterler çok yerinde ve eğlenceliydi. Eğer hala bu diziyi keşfetmediysen kesinlikle bakmalısın. Eğleneceğine eminim.




20 yorum:

  1. Benimde en sevdiğim dizilerdendir Chuck.. İyi ki yazdınız hatırlamış oldum bende sayenizde :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle güzel dizi bulmak zor ya da varsa bana pek denk gelmiyor. İzlemek için bir sürü ddizi arayıp kendimle gram alakası olmayan dizilere başlıyorum ufff. Zor dizi bulmak. Bu öneriyi de not aldım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle zor birde herkesin övdüüğü ama ben seyredince beni hiç sarmayan dizilerle boğuşuyorum :) Ne demek, keyifli seyirler :)

      Sil
  3. izlediydim yaaa nerde oynuyodu bu ki, cnbce e filan mıydı yaaa :) bencesi deee en iyi film daha önce izleyip sevdiğin filmdir hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, cnbc-e de yayınlanıyordu... çok güzel kanaldı keşke kapanmasaydı :( kesinlikle, evet... :)

      Sil
  4. bunu ben de izlemiştim ama bir kısmını keyifli bir diziydii :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de geçmişte izlediğim dizilere dönüş yaptım şu günlerde. Bunu izlememiştim lakin konusu hoşuma gitti, ekledim listeme. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de sanki birkaç bölümünü izlemiştim. Bu sıralar bana da eski diziler daha güzelmiş gibi geliyor :))

    YanıtlaSil
  7. Şu sıralar gerçekten de dizi bulmak zor. Öneriniz üzerine mutlaka bakacağım Chuck dizisine. Ellerinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
  8. Bu diziyi görmek çok mutlu etti beni. :') Biraz geçmişe götürdüğü için olabilir sanırım. İlk yayınlandığı zamanlarda izlemiştim bu diziyi. Sonra bir ara tekrar en baştan başlamıştım tüm sezonlarına. Güzel bir diziydi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok sevindim, bende arada açıp herhangi bir bölümüne bakıyorum iyi geliyor :D

      Sil
  9. Böyle hatırlar gibiyim ama tam hatırlayamıyorum dfghj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilkokul çağına denk geliyor ondan olabilir :P merlin desem hemen hatırlarsın ama :D

      Sil
  10. Keyifle izlediğim dizilerdendi, böyle çok dizi vardı. Bu boşlukta acaba o eski dizilere mi başlasam diye düşündürttü bu yazı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, eğlenceliydi :)) Ya sorma bende aynı şeyleri düşünüyorum, eski dizilere mi baksam... Saatlerce film arıyorum hiçbiri sarmıyor beni :((

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı