26 Mart 2020 Perşembe

dizi tavsiyeleri #evdekal



Yazmak istediğim ve film/dizi önermek istediğim zaman aklıma izlediklerimin hiçbiri gelmiyor. Severek seyrettiğim dizi/filmleri bile hatırlayamıyorum. Bu durumla en çok "ya bana sevdiğin şarkıları yazsana, yeni şarkılar dinlemek istiyorum" diye soranlarda karşılaşıyorum. Normalde gün içinde kafamın için milyon tane şarkı ardı ardına çalarken biri şarkı önerisi istediği zaman bir anda hepsi siliniyor gidiyor.

Evet, çok rahatsız edici bir durum. Seyretmek için bir kenara kaydettiğim, yazdığım filmleri de aynı bu şekil, film seyretme ihtiyacı duyduğumda bulamıyorum. Hepsi, saklanıyor, kaçıyor, bulunmak istemiyor adeta. Ah ah, ne sinir bozucu bi' durum! 


16 Mart'tan beri dışarıya çıkmadım. Başlarda sonunda istediğim emekli hayatını yaşıyorum diye düşünsem de, açıklanan son vakalarla birlikte artık korkmaya başladım.. Özellikle insanların umursamadan hala piknik yapmaya, balık tutmaya gidiyor olması beni daha fazla tedirgin ediyor. Evet, ben evimde oturduğum için bu hastalığa yakalanmayacaktım belki ama insanlar bu umursamazlıkla evinde oturana bile bulaştıracak. 2 gündür boğaz ağrım vardı ve bugün biraz ateşim yükseldi. Büyük ihtimalle soğuk aldım diye düşünüyorum fakat insan bi' "yoksaaa olabilir mi ya" demeden edemiyor. Hastalığa yakalanmasam bile psikolojik olarak hep yakalanmışım gibi hissediyorum...

Sende, benim gibi hissediyorsan kafanı dağıtman ve bunları düşünmemen için birkaç güzel dizi bırakıyorum buraya. Umarım beğenirsin. *Bu diziler aniden aklıma gelenler, çünkü güzel şeyler aniden olur.* 


Konusu : Bir lise öğretmeninin geçmişe yolculuk yapıp John F. Kennedy suikastını önlemeye çalışması anlatılıyor.
Oyuncular : James Franco, Sarah Gadon, George MacKay, Chris Cooper
Bölüm Sayısı : 8
Süresi : 60 dakika (artı-eksi)
İlk bölüm yayın tarihi: 15 Şubat 2016

Sosyal medyada sürekli gördüğüm ve aşırı meraka uyandıran bir diziydi benim için 11.22.63 . O sık alıntı paylaşıyorlardı merak etmeden duramadım tabiii hemen açtım araştırdım konusunu. Çok ilgi çekiciydi benim için. Zaman yolcuğu konularını hep sevmişimdir. 8 bölümden oluşan mini bir dizi. Stephen King aynı isimli kitabından uyarlanmış. Başrollerin tatlılığı...  Çok güzel akıcı, heyecanlı, gerilimli, merak uyandırıcıydı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Seyretmeyen bin pişman.



Konusu : Kaybolan bir çocuğu ararken ortaya çıkan sırlar ve gerçekleri konu alıyor. 
Oyuncular : Louis Hofmann, Maja Schöne, Oliver Masucci
Sezon sayısı : 2 (devam ediyor)
İlk bölüm yayın tarihi: 1 Aralık 2017
Ülke : Almanya

İlk dizi zaman yolcuğu ile alakalı olunca aklıma direkt başka bir zaman yolcuğu dizisi olan Dark geldi. Dark henüz bitmiş bir dizi değil 2 sezonu yayınlandı. Bilim-kurgu, gerilim ve zaman yolculuğu üçlemesi işte buna bayılıyorum, evet! Eğer kendini bir şeyleri aşırı düşünmekten alamıyor, kafayı yiyecek gibi hissediyorsan bence hemen bu diziye başla. Çünkü, kafanı dağıtacak ve zihnini sadece dizideki olayları çözmek için meşgul edecek harika bir dizi. "Nasıl yani? bir dakika ne? Eee, bu nasıl oldu şimdi?" 

"Asıl soru nasıl değil, ne zaman?" vurgusunu çokça ve dizinin daha ilk dakikalarında yapıyor. Merak uyandırıcı, güzel biri dizi. Bilim-kurgu, zaman yolculuğu, gerilim sevdalısı isen hemen seyretmelisin bence. 






16 yorum:

  1. İkisini de izlemedim bakacağım Dark ilk bölümüne bakmıştım gerilim olunca bırakmıştım. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gerilim pek yok ama sevmiyorsanız normal tabii... :D

      Sil
  2. 8 bölüme sığdırılmış çok güzel bir diziydi favorilerimden :D
    Çok teşekkür ederim, evet maalesef ister istemez evham yapıyor insan birde sayılar günden güne yükseldikçe :(( Size de geçmiş olsun, tez zamanda sağlıkla kurtuluruz umuyorum *-*

    YanıtlaSil
  3. 11.22.63'ü çok merak edip bir türlü başlayamamıştım, arkadaşım 'ben izledim ama seninle tekrar izlerim' deyip gaza getirmişti de birlikte bakmıştık. Çok güzel bir diziydi.
    Dark izledim dark'a düştüm efenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar izlenecek kadar güzeldi, evet. Her ikisi de güzeldi :D

      Sil
  4. İkisi de izleme listemde, bugünlerde izlemeye vakit bulacağım gibi görünüyor. Gerçi Heartland diye bir diziye başladım, 13 sezon olduğu için belli bir süremi onunla geçireceğim aynı zamanda :))
    Hastalık belirtilerini okudukça ben de psikolojik olarak hissediyorum, endişeleniyorum. Geçmiş olsun diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen baktım 214 bölümmüş, keyifli izlemeler diliyorum :)) Biraz zaman alacak gibi :D
      Ülkece panik atağız şu an :( teşekkür ederim..

      Sil
  5. 11.22.63 baya dikkatimi çekti bu iki diziyi de hemen izleyeceğim. Tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. dark iyi tabii bekliyoz 3. sezonu ilk sezon da aklımda olsun. ilk başta yazdıkların da çok komiktiiii :)

    YanıtlaSil
  7. Dark'ı yakından takip ediyorum ben de. Beyin yakan bir dizi olsa da konusu çok çok iyi. :) Dizi ost'larını da çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  8. Dark'ı severek izlemiştim. 11.22.63 izleneceklerim arasında fakat o kadar çok izlemek istediğim dizi var ki zaman yetmiyor gibi hissediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde ilk kısa olanlardan başlıyorum, 11.22.63 hemencecik bitiyor zaten :)

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı