28 Mart 2020 Cumartesi

hafif bir esinti

yatağıma uzanmış son zamanlarda olanları düşünüp içimdeki korkuyu, hüznü, huzursuzluğu, ağlamak isteğini nasıl başımdan defedebilirim diye tavana uzun uzun bakıyordum. birden kendimi üniversite zamanında kaldığım yurtta tez yazmak için, herkes evine dönmüşken, savunmam için kalmam gereken şehirde, yurt odasında buluverdim. o zaman yaşadığım o his bir anda sarıverdi dört bir yanımı. o tatlı telaşenin içinde haziran sıcağında odamın penceresinde asılı tülleri hafiften titreten o esintiyi hissettim tenimde. içim kıpır kıpır ederken bir yandan beni huzurlu hissettiren o esinti. bir yaz günü, ağacın gövdesine sırtını yaslayıp dallarının gölgesine sığınıp kitap okuduğun sırada gelen o içini okşayan güzel esintiyi. bütün derdini unutturup seni başka diyarlara götüren, tenini hafif hafif okşayan esinti... 

bir esintide huzur bulmak, onu özlemek... senden uzun zamandır mahrum kaldığım için değerini şimdi çok daha iyi anlıyorum, daha net hissediyorum bana verdiğim huzuru. bunun için sana teşekkür ederim, bana farklı diyarların kapısını araladığın için... 01:22 çalan şarkı : pinhani - dünyadan uzak

2 yorum:

  1. çok iyiydi bu yazın çok da duygulu bencesi, bir esintiyi hatırladın ha ne güzeeel yine böyle esintili bir günün olsun işallah mesela bu yaaaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umaarım hepimizin böyle esintili bir yazı oluur bu sene :)

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı