22 Mart 2020 Pazar

film // hwayi: a monster boy

Uzun zamandır pek Uzak Doğu filmleri ve dizileri seyretmiyorum. Film izlemek için film sitelerini gezerken karşıma çıktı bu film. Afiş güzeldi, fragmana baktım içine çekti hemen beni. Konu olarak beğendim hemen bakayım dedim. 

Bir çocuğu kaçırıp kendi çocukları gibi büyüten 5 çete lideri, hepsine baba diye seslenen bir çocuk. Evet, ilgimi çekti ve filmi açmamı sağladı. Film çok güzel başladı. İlk 1 saat çok eğlenerek seyrettim lakin 1 saatten sonra pek akmadı benim için. Olay 1 saatten sonra çözülmeye başlıyor ama bana çok ağır geldi film. Şöyle ki, gereğinden fazla kanlı sahne olması benim midemi bulandırdı. Eğer kan görmeye dayanamıyorsanız çoook fazla kanlı sahne mevcut. Bu kanlı sahneler dışında aksiyon seviyorsanız aksiyon sizi doyuracak kadar güzeldi. 



Filmi izlememin bir sebebi de Yeo Jin Goo, oyunculuğunu beğendiğim birisi. Duyguyu çok iyi aktardığını düşünüyorum. 

Eğer kan görmek sizi rahatsız etmiyorsa izlemeye değer bir filmdi. Tavsiye ederim. 








Konusu : 5 kişilik bir çetenin bir erkek çocuğunu kaçırıp onu seri katil olmak için büyütüp eğitmelerini konu alan bir film. Hwa Yi, bir cinayetinde geçmişi ile ilgili şeyler bulur ve kendisinin kim olduğunu araştırır. 
Oyuncular : Yeo Jin Goo, Kim Yun Seok, Jang Hyun Sung, Choi Jin Woong, Yoo Yun Suk
Yönetmen : Jang joon Hwan
Yazar : Park Ju Seok
Süre : 126 dakika
Yapım yılı : 9 Ekim 2013





8 yorum:

  1. Ooo tatlışko oynuyormuş *-* ben hotel del luna'da düşmüştüm. Orada oyunculuğu cidden iyiydi. Ondan önce oynadığı birkaç diziye falan bakmıştım ama onlarda pek iyi bir oyunculuğu yoktu açıkçası :( Film de konu olarak ilgimi pek çekmedi ama yorumun için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk Circle dizisinde görmüştüm... Circle dizi olarak iyiydi oyunculuğunu pek hatırlamıyorum ama :(
      Rica ederimm :)

      Sil
  2. Kan çok fazlaydı be. Birde aksiyon olduğundan dolayı sonlara doğru sıkıldım ama güzeldi. Hele Jin Goo'nun oyunculuğu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksiyon iyiydi de kan olmasa iyiydi... Adı gibi tam bir canavardı film :((

      Sil
  3. hımm olabiler ben de hotel luna dizisini pek sevmiştimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onun konusuna bakıcam, 2 oldu ismi geçiyor merak ettim :))

      Sil
    2. https://sadevederin.blogspot.com/2019/09/sassy-go-go-ve-hotel-del-luna.html

      :) fena dizi.

      Sil
    3. Keşke Kore dizisi izlemekte eskisi kadar istekli olsaydım :D Eğer tekrar K-Drama izlersem ilk buna bakıcam :d

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı