19 Mart 2020 Perşembe

kitap alışverişim

   Merhabalar, son zamanlarda internetten kitap almaya kendimi çok kaptırdım. Ayda bir kez illa kitap siparişi verir oldum. Bu yazımda en son yaptığım kitap alışverişini sizlerle paylaşmak istiyorum. Yaklaşık 1 hafta önce verdiğim siparişim elime bugün ulaştı. Malum virüs nedeniyle bir çok yer kepenkleri indirdi, bizde tedirginiz pencereden bile burnumuzu uzatmamıza annemiz izin vermiyor. Eee evde daha çok vakit geçirdiğimiz için normalden daha fazla kitap okur olduk. 1 haftada 3 kitap bitirdim ben sıkıntıdan. 



  Bu alışverişimi de bkmkitap üzerinden yaptım. Nette güvenerek alışveriş yapabildiğim ve uygun fiyatları olan bir site. Kitaplar çok düzgün geliyor, bu yüzden öncelikli tercihim bu site. 
Ben 12 kitap siparişi verdim yanında bol bol kitap ayracı göndermişler. 100 tl üzeri alışverişlerde Stefan Zweig'in seçili kitaplarından birini bedava alabiliyorsunuz fakat ben bunu sipariş verdikten sonra fark ettim maalesef.  

Aldığım kitaplar : 
İnsanların Dünyası - Antoine De Saint Exupery
Kağnı / Ses / Esirler - Sabahattin Ali 
Karmaşık Duygular - Stefan Zweig
Beyaz Zambaklar Ülkesinde - Grigory Petrov
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo
Harry Potter Serisi




13 yorum:

  1. Bende okumak için sabırsızlanıyorum, teşekkür ederim :D
    Evet, var. Yanlış hatırlamıyorsam kapıda ödeme ücreti olarak ekstra 7 tl alıyor.

    YanıtlaSil
  2. Harry Potter ne güzel bir macera :)
    İyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmlerini çok seviyorum, kitapları da okumaktan büyük keyif alacağım eminim... Teşekkür ederim :))

      Sil
  3. İnternetten kitap siparişi vermek kadar güzel bir şey yok :) Onların gelmesini beklemek, kargo açmak... Mükemmel değil mi ya? :D Ben de bkm kitabı kullanıyorum genellikle ama birkaç kere okuoku'dan da almıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.. Anbean takipte oluyorum nerede kargom diye sonra postacı kapı ziline basınca acayip heyecanlanıyorum :D ben okuoku'dan bir kere alışveriş yaptım ama kitaplar hafif ezilmiş gibiydi o yüzden tercih etmedim bir daha :)

      Sil
  4. Hepsi çok güzel kitaplar. Beyaz Zambaklar Ülkesinde kitabını özellikle çok seveceğini düşünüyorum. İnsana farklı bir bakış açısı sunuyor :)

    YanıtlaSil
  5. Kargo gelene kadar ömrümden ömür gitmiş olsa da... Çok güzel kitap seçimleri. Keyifli okumalar. :))

    YanıtlaSil
  6. Bir sürü kitabın olmuş ne güzel. Umarım hepsini okur ve beğenirsin. İyi okumalar~

    YanıtlaSil
  7. Bkm kitapta şimdi arkadaşını davet et 100 tl üzeri 15 tl indirim var. Kargo da yok mobil uygulamadan. Ben de para biriktiriyordum kitabım da var aslında diye almıyordum ama evde olunca aldım dayanamayıp. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa onu bilmiyordum... Benimde karantina öncesi son alışverişim :) Şimdi korkuyorum bir şeyler almaya :( Keyifli okumalar *-*

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı