4 Haziran 2016 Cumartesi

Ben Döndüm


Merhabalar, çook uzun zaman oldu buraya uğramayalı. O zamandan beri nasılsınız, nler yaptınız? Benim için bayağı yoğun ve süprizlerle dolu bi' 4 ay oldu.  Başta tamamen birden bire çıkan bir ameliyat ve 1 ay okula gidememem... Sonrasında vizeler geldi. Ve o geri kaldığım 1 ay yüzünden çoğu kötü geçti. Sonrasında adapte olmaya çalışırken gelen kısa sınavlar, yetmezmiş gibi sunumlarım derken buraya hiç vakit ayıramadım. Bayağı uzak düştüm blog ile. Ne zaman yazmak isteğim geldiyse aksilikler baş kaldırdı. Ve dün biten finallerim ile artık resmi olarak tatile girmiş bulunmaktayım. Umut ediyorum artık eskisi gibi blogla ilgili olabileceğim. Bu süre zarfında olmayan takipçilerimi de kaybetmiş olmak bir miktar üzdü ama neyse. 
Öyleyse, hoş geldim tkrar. :D 

9 yorum:

  1. hoş döndün darknesshcr. ''
    açıkçası ben de uzun zamandır bloggera giremiyorum.
    son senem olması, başlayan sınavlar ve bir takım üst üste gelen hadiselerden vakit bulmak için bir zaman babanın peşine düşmediğim kalmıştı. umarım sen de, bol bol, fırsat bulur, gönlünce içinden gelenleri yazarsın bloguna. tekrardan hoş geldin. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş gördüm River.^^
      evet fark ettim...
      Lisede son senen mi, öyleyse sınavlarında başarılar dilerim, umarım isteğine sahip olur, mutlu olursun.~
      Senin için aynı temennilerde bulunuyorum.~ hoş buldum tekrardan. ^^

      Sil
  2. Merhabaa! Kendi hayatıma düzen verdiğimde şu tatlı blogunu yeniden tasarlasam olur mu? :3 Alttaki imza baktıkça tuhaf geliyor da :/ Sana uyarsa tabii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa~ Ayyyy aslında çok iyi olur, hatta ben senle iletişime geçmek istiyordum tasarım için....

      Sil
    2. Hangouts'tan konuşabiliriz, twitter hesabım da var.. Nasıl istersen ^-^

      Sil
    3. Twitterdan konuşabiliriz o zaman orada aktifim, nickim aynı ~

      Sil
  3. Hoşgeldinnn~
    Varsa ben de alırım bir hoşgeldinini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum ~~
      Olmaz mı, sende hoş geldin uzun zaman olmuştu. :D

      Sil
    2. Gerçekten uzuuunn bir zaman olmuştu :D

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı