11 Haziran 2016 Cumartesi

Film // Miracle In Cell No.7


Geri dönüşü şahane bir film önerisiyle yapayım dedim. Dün biraz ağlamak niyetindeydim ve bayağı övgü almış bu filmin işe yarayacağını düşündüm.
Aslında filmler beni ağlatmaz ve dramdan gram zevk almam ama herkes övdü bir baksam ne kaybederim ki dedim ve açıverdim filmi. Ve benim gibi bir odunu bile ağlattı...

Şimdi buraya ne yazsam ne etsem hiçbir fikrim yok. Film öncelikle bir anında bile sizi sıkmıyor oldukça akıcı ve hoştu. Yerine göre kahkahalarla izlerken yerine geldiğinde gözyaşlarınızla boğuştuğunuz hakkını veren nadide bir Kore yapımıydı( Türünün hakkını fazlasıyla vermiş.). Açıkçası Korelilerin filmleri pek bir lezzetten yoksun oluyorlar lakin yıllar sonra izlediğim harkulade bir yapımdı. Ben bayağı geç baktım tabi... 

Mutlaka izlenmeli listenizde yer alması gerek. Hatta listeye girmeden direkt izlenmeli diye düşünüyorum. 


Ad : Miracle In Cell No.7 / 7-beon-bang-ui seon-mul
Yönetmen : Lee Hwan-Kyung
Yazarlar : Lee Hwan-Kyung, Yeong-ah Yoo, Kim Hwang-Sung, Kim Young-Suk
Oyuncular  : Seung-ryong Ryu, So Won Kal, Dal-su Oh, 
Man-sik Jeong, Won-sang Park, Jeong-tae Kim, Shin-Hye Park 
Tür : Komedi , Dram 
Ülke/Dil : Kore/Korece
Yayın Tarihi : 23 Ocak 2013
Süre : 127 dk
IMDb puanı : 8.2
Konusu : Kızını çok seven zihinsel özürlü bir baba (Ryu Seung-Ryong), 
yanlışlıkla bir suçla suçlanır ve ceza evine gönderilir. Daha sonra hukuk fakültesi öğrencisi olan 
kızı Ye-Sung (Park Shin-Hye) babasını kurtarmak için çalışır. 




2 yorum:

  1. Çok güzeldi. Tek kelimeyle övdükleri kadar vardı. Hele ayrılış sahneleri beni benden aldı. Ağlamayan, duygusuz ben bile ağladım, düşünün artık.

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı