15 Haziran 2016 Çarşamba

Anime // Noragami Aragoto

Uzun zaman sonra tekrar bir anime önerisi ve yorumu ile buradayım. Okullar açıldığından beri adam akıllı hiçbir şey yapamıyordum. Ee tatile girmem ile yapmak istediğim ve kaçırdığım şeyleri yapmaya teker teker başladım. Ve merakla beklediğim ve her hafta gelen bölümlere bakamayarak acı çektiğim mükemmel animeye de sonunda bakmak fırsatına nail oldum.
Noragami benim ilk üçe kesin girer gözüyle baktığım kaliteli bir anime.  

2.sezon olan Noragami Aragoto da beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı. O kadar harikaydı ki 2 güne bitiverdi. Bir anime içinde hem korkuyu, hem üzüntüyü, hem komediyi, hem sevgiyi barındırırsa izlemeden duramazsınız pek tabi. 

Anime için çok fazla yorumum var aslında ama nasıl toparlayıp yazsam bilemedim. Dolu dolu geçen bir sezondu. OVAlar ise bir o kadar harikaydı.  Birde kırk yılın başı bir yorumları okuyayım dedim yemediğim spoi kalmadı. 5.bölümde ta finalle ilgili yorum bırakmak neden hiç anlamadım...

Neyse, 3.sezonu bekliyorum büyük bir umut ile.  *ponçik mi ponçik bir emoji* 

Ad : Noragami Aragoto
Japonca : ノラガミ ARAGOTO
Bölüm Sayısı : 13 + 2 OVA
Yayın Tarihi : 3 Ekim - 26 Aralık 2015
Tür : Aksiyon, Macera, Shounen, Doğaüstü
Süre : 24 dk






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı