25 Şubat 2016 Perşembe

Film // Pee Mak Phrakanong

Uzun zamandır bakmayı istediğim fakat Türkçe altyazısını bulamadığım için bakamadığım Mario Maurer filmi. Sömestr tatilinde altyazısının geldiğini görüp, kardeşlerimi de ikna ettikten sonra sonunda bakabildim. Başta biraz korku unsurları olduğu için dırdır etseler açtırdım filmi... 

Mario Maurer'i First Love filmi ile tanımış ve çok beğenmiştim. Ek olarak bu filmin konusu da ilgi çekici olunca izlemesem olmazdı, diye düşündüm. Film sadece korku unsurları içermiyor komedi ve romantizmi de ele alıyor. Bir filmde arayabileceğiniz her duyguyu yaşıyorsunuz yani. Korku sahneleri için diyebileceğim, aslında daha çok sizi geriyordu. Gene de eğer korku filmlerinden pek hoşlanmıyorsanız başrol kızımız bir süre beyninize kazınabilir, dikkat edin. 
Ve şuana dek izlediğim her Tayland filminde olduğu gibi, illa ki iğrenç bir sahne oluyor, oldu da. Ve bunun hep yemek sahnelerinde olması, üzücü. 
Absürt komedileriyle ve korku dolu dakikalarıyla sizi kendine çekecek bu filmi şiddetle izlemenizi tavsiye ediyorum. 

Ad : Pee Mak Phrakanong
Tür : Komedi, Korku, Romantizm
Yapım Yılı : 28 Mart 2013
Ülke : Tayland
Süre : 115 dakika
Yönetmen : Banjong Pisanthanakun
Yazarlar : Chantavit Dhanasevi, Nontra Kumwong, Banjong Pisanthanakun
Oyuncular : Mario Maurer, Davika Hoorne, Nattapong Chartpong, Pongsatorn Jongwilak, Wiwat Kongrasri, Kantapat Permpoonpatcharasuk, Sean Jindachot
Konusu : Mak savaşta hayatlarını kurtardığı arkadaşları Ter, Puak, Shin ve Aey'i evine davet eder ve onları güzeller güzeli eşi Nak'la ve yeni doğan oğluyla tanıştırır. Köyde Mak'ın karısının doğum yaparken öldüğü söylentisi dolanmaktadır. Bu dedikodunun kaynağı, köyde küçük bir dükkan işleten Priak Teyze'dir ve birkaç gün sonra ceseti nehirde bulunur. Arkadaşları canları pahasına Mak'a eşi Nak ve oğlu Dang'ın aslında hayalet olduğunu söylemeye karar verir. Acaba Mak hayatının aşkını mı, gerçekleri mi seçecek? (yeppudaa)
IMDb : 7,4 / 10

-darknesshcr

4 yorum:

  1. Ya bu çok güzeldi. Sevmediğim tek kısım dişleriydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok güzeldii... dişler, bilmiyorum beni çok rahatsız etmedi gibi... jshdks

      Sil
  2. Çok komiklerdi. Her bir karakter ayrı enteresan, ayrı bir komikti. Göl sahnesi aklımda komik olarak kalmış. Adamı sandaldan atıyorlardı ya. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yoruma dönmemişim :O Ya cidden gölde yaşanan olaylar komikti, başta sardırıp korku olacak sansak bile bayağı eğlenceliydi :D

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı