6 Şubat 2016 Cumartesi

Dizi // The Master's Sun


Çıktığı ilk zamandan beri merakla beklediğim ve bir türlü bakma fırsatı bulamadığım Ji Sub dizisi. Dizileri tek başıma seyretmediğim ve bu dizide korku öğelerinin de bulunması nedeniyle kardeşlerimi ikna etmek biraz zor oldu. (Evet, 2 yıl kadar, öyle çok bi' şey değil ya.) Ama sonunda ikna ettim, o kadar uğraş, yakarış sonunda ikna ettim. 


Bu dizi için beklentim çok çok fazlaydı. Çünkü döneminin övülen dizilerinden biriydi yanlışım yoksa. Konusu bakımından da oldukça ilgi çekici şimdi. Ve dizi genel olarak güzeldi bence. Oyuncular filan da oldukça iyi bir seçimdi. In Guk'a zamanında çirkin dediğimi iddia eden kardeşlerime inat In Guk hoştu. Çirkin desem hatırlardım heralde değil mi ama? (Hayır, hatırlamazdım.) 

Bu dizide tek beğenmediğim ya da doğru tabir ile şöyle olsaydı dediğim nokta; romantizmi bu kadar işin içine katmadan korku-komedi olarak devam etseler on numara beş yıldızlık dizi olurdu. Belki ilk çıktığı zamanlar izlesem daha farklı düşünebilirdim ama şuanki durumum ile beni çok tatmin eden bir dizi olmadı. Özellikle son bölümlere doğru. Hele hele finalden gram tatmin olmadım. 

Ad : The Master's Sun
Yönetmen : Jin Hyuk
Yazar : Hong Jong Eun, Hong Mi Ran
Kanal : SBS
Bölüm Sayısı : 17 
Oyuncular : So Ji Sub, Gong Hyo Jin, Seo In Guk, Kim Yoo Ri
Konusu : "Dizi, hayaletleri görebilen bi kadın ve onun hayalet gördüğüne inanan bir adamı konu almaktadır.
Joo Joong-Won (So Ji-Sub), hırs ile dolu bir şirket yöneticisidir. Her şeyi, hatta kişisel ilişkileri bile para ile ilgilidir. Tae Kong-Sil (Kong Hyo-Jin) ise kolayca ağlayabilen bir sekreterdir. Kasvetli bir kişiliğe sahiptir. Bir olaydan sonra Tae Kong-Sil'in hayaletleri görmesi için bir yol açılır. O andan itibaren geceleri uyuyamamaya başlar."

-darknesshcr

2 yorum:

  1. Bende çok istiyorum izlemek ama bir türlü fırsat olmadı ^^ Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
  2. Açıkçası ilk başta iyiydi ama gerisi zaman kaybı. Bir So Ji Sub eğlenceliydi.

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı