23 Şubat 2016 Salı

Film // Senden Bana Kalan

Son yazılarım hep filmler olmuş şuan yazarken fark ettim. Yurtta sıkıldıkça önceden merak edip bakamadığım yerli yapımlara bakıyorum. Deli gibi yabancı dizi ve film seyretmekten hiç yerli yapımlara gerekli değeri vermemişim meğer.


Genelde yazılarımı olumlu tutmaya çalışıyorum. Beğenmediğim çoğu şeyi hiç yazıya bile aktarma gereği duymuyorum ama artık olumsuz yazılarda yazmam gerek gibi. Nereye kadar olumlu değil mi?

Sırf meraktan açıp baktım. Nasılmış diyerek ama olmadı. Fragman gayet güzeldi oysa ki...

Film baştan itibaren sıkıcıydı. Birde benim gibi dram sevmiyorsanız ayrı bir çekilmez oluyor. Ben filmi genel olarak başarılı bulamadım. Başrol oğlanıda ilk burada görüyorum. Yani çiftin belli bir kimyası, albenisi de yoktu sizi kendine çekecek. Zaten sonuna bakamadım. O kadar sıktı ki... İlk 1 saati zor izledim sanırım, emin değilim.

Eğlendiğim 2 sahne vardı, o da okulda geçen tombul oğlan ve arkadaşları ile başrol oğlumuzun bahçedeki kavga sahnesi idi. Bunun dışında yok, olmamış. (bizimle değilsin senden bana kalan) 

Bunun yerine direkt filmin aslı olan, Bir Milyonerin İlk Aşkı'nı seyredin efenim. ~

Vizyon Tarihi : 17 Nisan 2015 
Süre : 2 saat
Oyuncular : Neslihan Atagül, Ekin Koç...
Tür : Romantik , Dram
Konu : Çocukluğunda annesiz ve babasız kalan Özgür, büyükbabasının mirası sayesinde zorluk görmeden, biraz da şımartılarak büyümüştür. Büyükbabasından kalacak olan miras sayesinde rahat ve sorumsuz bir hayat sürmeyi planlarken 18 yaşına bastığı gün işlerin hiç de umduğu gibi gitmeyeceğini öğrenir. Özgür mirası alabilmek için vasiyetnamede yazan bir şartı yerine getirmek zorundadır. Buna göre İstanbul'dan Çanakkale'nin Adatepe köyüne taşınacak ve burada bir yıl geçirecektir. Özgür bu şartı yerine getirmezse mirasın yalnızca ufak bir kısmını alabilecek, geri kalan kısmı ise hayır kurumlarına bağışlanacaktır. Mirası hak ettiğini düşünen Özgür, Adatepe'ye gider ve kendini bekleyen yeni hayata böylece atılmış olur. Adatepe'de onu büyük sürprizler beklemektedir. En büyük sürpriz ise beklenmedik bir anda hayatına giren Elif olacaktır. (beyazperde)
*yazının ilk girilme tarihi : 22.10.2015 

-darknesshcr

3 yorum:

  1. Bir Milyoner'in İlk Aşkı'nı çok beğendiğim, aklıma kazındığı için bunun da güzel olacağını düşünüyordum. Taki senin bu yorumunu okuyana kadar. Gerçekten çok mu sıkıcıydı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle düşünüyordum... fragman gayet güzeldi fakat 1 saatine zor baktım... bayağı, bildiğin, vasattı -,-

      Sil
  2. Merak ettim ama izler miyim bilmiyorum. ^^

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı