20 Şubat 2016 Cumartesi

Film // May Who?


Kızlarla o kadar sıkılmıştı bir film bulup bakalım dedik. Tayland yapımı komedi filmleri biraz iyi oluyorlar ondan direkt Tayland yapımı komedi filmi aramaya koyulduk.  Benim bulduklarım iyi olmuyor diye bu sefer kız kardeşim seçti filmi. Bakalım onun seçimi nasıl imiş? 

Evet, benimkinden daha başarılı bir seçimdi. Zaten Tayland komedi filmleri dediğim gibi oluyorlar. Film genel olarak iyiydi bazı yerler sizi ergen bir çocuğun hayalleri seyrediyormuş hissine kaptırabilir ki dizi liseli çocukların aşk hikayesi üzerinde duruyor. Aslında bu yazıyı teee ne zaman taslak olarak kayıt etmişim fakat şuan ne yazsam acep diye düşünüyorum o yüzden eğer boş vaktiniz var ise bence koşup direkt buna bakın. Sözümü çok uzatmadan bunu diyorum, evet. 

Adı : May Who? / May Nai Fai Rang Frer
Yapım Yılı : 2015 
Tür : Komedi 
Yönetmen :  Chayanop Boonprakob 
Süre : 1 saat 57 dk 
Oyuncular : Suthatta Udomsilp 
Thanapob Leeratanakajorn 
Thiti Mahayotaruk
Konusu :
 Farklı grup ve statülerin bulunduğu bir okul vardır. Bu okulda Pong en düşük seviyededir. Okulda kimse onu görmez. Ama o yüksek statülü bir kıza aşık olur ve kızın her hareketini mangaya dönüştürür. Bir gün bu manga okula yayılır ve yayan kişiyi aramaya başlar. Daha sonra yayan kişinin May Kim olduğunu öğrenir.
May Kim`in de bir grubu olmadığı için okulda görünmeyendir. Özel bir yeteneği vardır. Bu yeteneği yüzünden bir sürü okul değiştirmek zorunda kalmıştır. Şuan okuduğu okulda bu sırrını gizli tutma kararı alır çünkü P`Fame adında bir çocuktan hoşlanıyordur.
P`Fame, okulun en popüler çocuğudur. Her konuda yeteneklidir özellikle atletizmde. Bütün kızlar ona hayrandır. 



1 yorum:

  1. Bence çok güzeldi, çünkü ben seçtim kkkk şaka şaka. Gerçekten güzeldi, oğlanlarda acayip tatlılardı. :D

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı