22 Nisan 2020 Çarşamba

kendimle geçirdiğim bir yıl daha

selam dostlarım, nasılsınız? ben bugün oldukça mutlu ve haliyle biraz buruk hissediyorum. bugün benim doğum günüm, ömrümden bir yıl daha eksildi ya da bir yıl daha borçlandım hayata, bilemiyorum.

bugünlerde burası oldukça soğuk, sizin yaşadığınız yerlerde havalar nasıl? hafif ve aralıklı yağmur var ankara'da.. ne güzel güneşli günler görüyorduk, bahçeye çıkıp biraz da olsa şu gerilimli haberler uzak kalmaya çalışıyorduk. 

sabah kalkıp kendim için bir pankek yaptım. dışarıya çıkıp güzel pastalardan birini almak istiyorum ama yapamam, oysa pasta en sevdiğim şey. evde yapayım desem o kadar lezzetli olmuyor, kek gibi oluyor. bende dün youtube'da tarif videolarına bakarken pankek tarifi bulmuştum onu yapayım dedim. ilk kez pankek yapıyorum, instagram'da filan çok görüyordum ama pek yapma isteği yoktu, bugün bir değişiklik olsun diyerek yapıverdim. 

süslemede ne kadar başarısız oluşumun kanıtı diyerek bu fotoğrafı bırakıyorum buraya. ilk yaptıklarım hafif yanık oldular ama lezzetliydi. insta'ya da fotoğraf atmak için güzel güzel çekimler yapayım diyorum ama süsleme beni çok zorluyor. neyse, en azından lezzetliydi. 

dışarıda serin hava, üzerimde en sevdiğim sweatim ve 25.yaşım ile sizlere sevgiler gönderiyorum. sağlıcakla kalın. (duygusal olacaktı bu yazı aslında.... lakin bu kadar becerebildim.) 



16 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsuun ben de bu ayın onunda evde kutladım bahar biraz buruk geldi bu yıl ama acısını çıkartırız bunun öyle değil mi :) pankekler nefis görünüyor süsleme de gayet iyi bencee :) yeni yaşın güzellikler getirsin sanaa :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) seninde geçmiş doğum günün kutlu olsun o zaman..
      Umarım çıkarabiliriz acısını.. çok çok teşekkür ederim:) ♡

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsun abla. Nice güzel mutlu sağlıklı yaşların olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yıllar ♥ Umarım yeni yaşın sağlık ve huzur getirir sana. :))
    Ben yaşımın büyümesinden pek mutlu değilim. Ömrümden bir yıl daha gidiyor. :(
    Pankeklerin görünüşüne de bayıldımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol bal ♡♡ umarım:))
      Öyle gibi maalesef ://

      Yaaa teşekkür ederim, sana da yapayım ihihiih :))

      Sil
  4. Doğum günün kutlu olsun, her kapının iyiliğe açıldığı bir yıl olsun :) Bence pankeklerin görünüşü çok güzel. Ben de doğum günüm için pankek yapmak istemiştim ama deli cesareti diyerek pasta aldırıp yemiştim. Artık sonraki pastamızı karantina sonrası yiyebiliriz umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım :) Ehehe, benim seyrettiğim videoda pankeki 20 dakika yaptılar ama ben bir buçuk saat filan uğraştım yapabilmek için, en iyisini yapmışsınnn :) Ay umarım öyle olur :)

      Sil
  5. Çoook teşekkür ederim :) Umarım, hepimiz için sağlıklı ve güzel günler olur :)

    YanıtlaSil
  6. Doğum günün kutlu olsun ♥ 50nin yarısı,artık çoğu şeyin oturduğu yaş. İnsan 17den sonrasını anlamıyor, zaman öylece uçup gidiyor sanki.
    Pankeki çoğu kez yapmaya çalışıp hiç becerememiştim, çok leziz görünüyor. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taenry ;

      teşekkür ederim bal ♥ ellinin yarısı, twitter adımı beyle yapacağım hıhımmm :D sen daha 19sun kardeşiim, nasıl anlamıyorsun acaba :P
      Teşekkür ederim ~ Sen kurabiye yapmaya devam o zaman :P

      Sil
    2. İşte o 2 yıl nasıl geçti anlamadım hdhd
      Kurabiyelere devamke

      Sil
  7. Bence ilk deneyimine göre süper benimkileri görmediğin için kendine haksızlık yapma pes de etme bir gün çok güzel olmayı başarıyorlar hep deneyim işte... ayrıca kırılmayan rulo pasta yi tavsiye ederim youtube de videosu var(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük dünya ;

      ya demeyin öyle :) ilk attıklarım ile son yaptıklarımın cidden farkı vardı, deneye deneye kıvamı tutturuyorsunuz eheh

      rulo pasta yapacağım ama biraz zahmetli geliyor bana :)

      Sil
  8. Biraz geç oldu ama doğum günün kutlu olsun :)) Bence çok lezzetli görünüyor, pancake seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak ;

      yaa, çok teşekkür ederim :) çikolatalı deneyeceğim bir ara, bakalım o nasıl olacak :))

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı