9 Nisan 2020 Perşembe

film // örümcek-adam: örümcek evreninde

Selam, dostlarım. Bu filmi youtube'da gezinirken bir film analiz sayfasında buldum. Görsel efektlerin ne kadar iyi olduğundan, neden bu şekilde yapıldığından bahsediyordu. Merak edip açtım hemen seyretmeye koyuldum.

Film, Miles Morales adlı genç bir çocuğun etrafında dönmekte. Miles, bir çekilişten kazandığı özel okulda okuma fırsatı yakalamıştır ve ailesi bu duruma çok sevinse de Miles yeni ortama uyum sağlamaya çalışırken biraz zorlanmaktadır. O, grafiti yapmak konusunda oldukça heveslidir fakat babası bu durumdan hiç haz etmiyor ve okuluna ağırlık vermesi istiyordur. Miles, onu cesaretlendiren amcası Aaron ile gittiği bir yerde radyoaktif bir örümcek tarafından ısırıldıktan sonra işler bambaşka bir hal alır ve şimdi onun için okula uyum sağlamasından daha zor şeyler onu bekliyordur.


Karantinada bakıp da aşırı beğendiğim film. Son zamanlarda bu kadar iyisini seyretmemiştim. Çizimler harikaydı, bunu bilerek yaptıklarını düşününce de hak veriyorum neden yaptıklarına. Adeta bir manga seyrediyor gibi hissettim kendimi. Aşırı eğlenceli, öğretici, cesaret verici ve hüzünlüydü.. Filmin soundtrackleri ise aşırıı iyiydi. Eğlenceli ve aksiyon dolu sahneler seyrederek zamanınızı geçirmek istiyorsanız oldukça iyi bir seçim olacaktır bu film.

Marvel dünyasına pek hakim değilim, hatta hiç alakam yok ama beni saran bir film oldu. Kafamda soru işaretleri bırakan bir yan yoktu.

Ve, bunu söylemeden geçmek istemiyorum. ABD yapımı filmlerde en çok beğendiğim şey. çocuklara her şeyi yapabileceklerini anlatmaları, onların özgüven gelişimini destekleyici unsurlar barındırmaları. Bu açıdan oldukça cesaret veren ve benliğinizi sevmeyi öğreten bir yapımdı.







12 yorum:

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı