28 Mayıs 2015 Perşembe

Hikaye // Kütüphane Final

Ihım ıhım bundan 1 yıl  kadar önce bir oneshot(tek bölümlük hikaye) yazmıştım. Ama o sıralar bir şeyler oldu ve ben bir türlü finali yazamadım. Belki bunun sebebi Baekhyun Efendi'ye kırgın olmamdı bilemiyorum. Ve 1 yıl kadar uzun bir aradan sonra sonunda ilham benden yana oldu ve ben şükür finali yazabildim.



Eğer hala bekleyenler var ise ya da daha okumamış olanlar, bir tane dramı bol oneshot olsa da okusam diyenler...

Hikayemi okuyup yorum bırakırsanız çok mutlu olurum.

"Sen, kütüphanemdeki en değerli kitapsın."     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı