13 Mayıs 2015 Çarşamba

Hikaye // Adrenaline

Hikaye yazmaktan çok hoşlandığımdan bahsetmiş miydim? Genelde angst türünde hikayeler yazmayı seviyorum. Yani amacım okuyucuyu düşündürmek, hüzünlendirmek ve gerekirse ağlatmak. Neden bilmiyorum ama ağlasınlar istiyorum. Mutlu sonlara pek inandığım söylenemez, hikayelerde ve filmlerde tabi. 

Ama Adrenaline ile kendime yepyeni bir özellik getirmek istedim ve ilk kez komedi türünde bir hikaye yazdım, yazmaya başladım. Bu hikayemde hiçbir şekilde amaç sizi düşündürmek ya da ana fikir ne acaba dedirtmek değil. Bu hikayede amaç, tamamen EĞLENMEK.


Tabi benim için bir ilk olduğundan, yazarken bazen fikrim ve elim duygu yüklü anlara kaçsada kendimi frenleyebiliyorum. 

Kısaca, sizde komedi türünde okumayı seven biri iseniz ve B2ST hikayesi bulamadığınızdan yakınıyorsanız, lütfen hikayemi okuyarak bana destek olun. O değerli yorumlarınız ile hikayeme eğlence katın. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı