7 Mayıs 2015 Perşembe

Survivor // Adaya P.Nouma Veda Etti

Survivor : All Star'ın dün yayınlanan bölümünde adaya vedan eden isim, Ünlüler takımından P.Nouma oldu. 5 Nisan'da yayınlanan bölümde ünlüler takımında en çok oyu alarak gitmeye aday olan Hakan Hatipoğlu'ydu. Dün yayınlanan bölümde ise, SMS birincisi çıkan Serenay, Pascal'ı aday gösterdi. Bireysel dokunulmazlığı alan Merve ise, Doğukan Manço'yu aday gösterdi. SMS'e kalan üç isimden olan Nouma, en az oyu alarak adaya veda etti. Pascal'ın adaya veda etmesiyle beraber Ünlüler takımı artık 6 kişi olarak devam edecek. 


6 yorum:

  1. İyi oldu gitmesi, yeni izlemeye başladım ama Pascal'ı i sevemedim :// :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakan'ın gitmesini tercih ederdim ama neyse Pascal'ın da gitmesi iyi oldu. :D

      Sil
  2. Pascal'ı seviyordum ama o da Mervegille takıla takıla gerçek yüzünü gösterdi. Belliydi, Pascal'ın gideceği.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Aynen; Merve, Doğukan deyince dedim Pascal gider diye ve gitti. :D

      Sil
  3. Pascal'dan çok Hakan'ın gitmesini istiyordum. Hala da istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende. Bir an önce Hakan'ı da şutlamalılar. .s.s

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı