11 Mayıs 2015 Pazartesi

PS // CS5 İle Basit Avatar Yapımı

Ne paylaşsam ne paylaşsam diye düşünürken aklıma önceden hazırladığım bir dersi paylaşmak geldi.  

Photoshop'a yeni başlamış olanlar için kolay bir anlatım ile 'avatar(icon)' yapımını anlatacağım. Videoyu daha önceden çekip youtube hesabıma yüklemiştim. 

Şimdide video izleyemeyecekler için resimli anlatım yapacağım. (Videolu anlatım için tıklayın.)

Bu arada ben dersi CS6 için çekmişim lakin 5 ve 6'nın çok bir farkı yok. Yani sizin için sorun olmayacaktır.






 Sonuç : 


Birkaç hatam olmuş affola. 



2 yorum:

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı