30 Mayıs 2015 Cumartesi

Free! "Yakışıklılar Cenneti"

En son seyrettiğim anime olur kendisi. Unutmadan hemen yorumumu yapayım demiştim ama bu bunaklık ile çok geç bile kalmış oldum sanırım. Bu animeyi bitireli yaklaşık 2 hafta oldu. Bu animenin üzerine dedim animelere biraz ara versem iyi olacak. Netimin yavaşlığı değildi sorun, cidden. >.< Neyse, netimin hızlanmasını beklerken şu mangayı okumuştum. Aşık olunası bir Manga idi.

Asıl konumuz olan 'Free!'ye gelelim biz. Spor türünde çok hoş bir anime. 12 bölümden oluşan sadece ama sadece bir bölümünde sıkılacağınız hoş bir anime. Ve bu yazıyı yazarken bir şey fark ettim +3 bölüm daha varmış ve ben onları görmemiştim. Oysa 2.sezona geçtiğim için çok sevinmiştim neyse sadece +72 dakika daha bakacağım.

Başta 24 bölüm olduğunu sandığım için başlamakta bayağı tereddüt etmiştim. *Uzun süren diziler, animeler vb.leri beni sıkıyor. Belli bir süreden sonra ilgim dağılıyor çünkü.*


Haruka'dan tutun Nagisa'ya kadar hepsi çok iyi karakterler. Başta ne kadar Rin'i sevmesemde finalde o da hoşuma gitti. Animede en çok dikkatimi çeken şey ise o kadar erkeğin arasında tek kız olmasına rağmen dönüp bir kere kıza bakan birinin olmamasıydı. Anlayacağınız animede aşktan çok dostluk ele alınıyordu.

Genel olarak iyi bir animeydi. 10 üzerinden 9 puan alır benden. Ben Eternal Summer'ı seyredip, yorum yapana kadar esen kalın canlarım.

Anime Adı : Free!
Türü : Spor
Bölüm Sayısı : 15/12
Yapım Yılı : 2013
Konu : Hikaye her zaman suya dalmayı ve içinde yüzmeyi sevmiş bir çocuk olan Haruka Nanase’nin etrafında döner. İlkokuldan mezun olmadan önce, o yüzme kulübünün diğer üyeleri Makoto Tachibana, Nagisa Hazuki ve Rin Matsuoka ile birlikte bir yüzme turnuvasına katılmıştır. Zafer elde ettikten sonra, çocukların her biri kendi yollarına gitmiştir.
Zaman geçmiştir, olaysız lise hayatlarının ortasında Rin ortaya çıkar ve Haruka’ya bir maç için meydan okur, Haruka ona ezici gücünü gösterir. Böyle sona ermesini istemeyen, Haruka bir kez daha Makoto ile Nagisa’yı bir araya toplar ve Rei Ryugazaki adlı yeni üyeyi ikna edip Rin’i yenmek amacıyla Iwatobi Lise Yüzme Kulübünü oluşturur. 
(Anime bilgileri türkanime'den alıntıdır.)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı