18 Mayıs 2015 Pazartesi

TVD // Sezon Finali Miydi?

Öncelikle direkt şunu söyleyeyim yazımda spoiler olacak. Yani okumak istiyorsanız 3 kere düşünün. Sonra bu kız neler yazmış, bütün heyecan kaçtı demeyin. 

14 Mayıs 2015 günü yani geçen perşembe, Vampir Günlükleri, 6.sezon finalini yaptı. İşin aslını söylemek gerekirse bu bölümü, normal bir bölüm sanıyordum ta ki yorumlara bakıncaya dek. Yani şimdi, nasıl desem... Gözümde normal bir bölümden hiçbir farkı yoktu. 6.sezonun geneli böyle heyecansız, sanki zorlama konu bulmakla geçti. Ve sezon finali de az çok tahmin ettiğim gibiydi. Bütün bir bölüm sadece Elena (Nina)'nın set arkadaşlarına veda edişini seyredip, son dakika da harabeye dönmüş bir Mystic Fall ve bu harabeyi seyreden bir Damon gördük.

Zekice düşünülmüş dediğim tek şey, Kai'nin, Elena ve Bonnie'nin hayatını birbirine bağlamış olması fikriydi ki yorumlarda da bunu çürütecek çok güzel düşünceler vardı, yalan olmasın. Ama tabi Elena diziden ayrılmak istediği için, bu düşünceler bir hiç oluyor.




Ben pek başrol seven bir tip değilim ama bu diziye sırf Damon (Ian Somerhalder) için devam ediyorum açıkçası. Ve birde Kai (Chris Wood) var-dı.*SPOI* Damon, güzelim çocuğun kafasını uçurdu malesef. Damon seni severim bilirsin ama neden yaptın a be adam, neden? O sahnede içim gitti. O kafayı uçuruşu. *Bununla ilgili de güzel şeyler yazmış izleyiciler* *Haklılar da* *Yani 1 sezon boyunca dokunamadıkları adamı tek hamlede diziden şutlamak* *çok büyük ironi*



Kısaca, demek istediğim keşke 6.sezonu final yapıp bitirselerdi. Yani 5.sezondan sonra çok bozdular. Büyük bir hayranlıkla baktığım bu mükemmel dizi gözümde çok sıradanlaşmaya başladı. 
!! Agh son dakika aklıma gelmişken hemen sıkıştırayım araya. Her ne kadar BonKai arasında hiçbir şekilde aşk kırıntıları olmasa bile ikisini bayağı yakıştırıyordum. Yani, senaristler BonKai hayallerime de ettiler. *tühhh* *nereden bakarsan bak artık devam edecek bir şey kalmadı dizide* 


3 yorum:

  1. Ben en son 4.sezonu izlemiştim, bu aralar devam etsem mi diye düşünüyordum ama yazıdan sonra vazgeçtim. The Originals yetiyor bana şimdilik :D

    YanıtlaSil
  2. Zaten 4.sezon ile her şey çok farklı oldu. 5.sezon biraz saçmalamalar başladı ama neyse dedim bakayım ve 6.sezon ile -bence- tamamen dizi raydan çıktı. Tabi bunlar tamamen benim düşüncem.
    TO'nun ilk sezonuna baktım bende, iyi gibiydi. Ama pek sarmadı beni. "Kökenler için yeni bir dizi yapılmalı mıydı?" diye düşündüğüm oldu bayağı. :D

    Haziranda Teen Wolf gelecek, onu sabırsızlıkla bekliyorum. Şu an baktığım en iyi dizilerin başını çekiyor. (y)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teen Wolf'un 2 ve özellikle 3.sezonu harikaydı ama 4 biraz bozdu gibi ama yine de 5'i heyecanla bekliyorum.

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı