31 Mayıs 2015 Pazar

Web Drama // EXO Next Door

Bu hafta finalini yapmış olan, size hayran kurgularını anımsatacak 16 bölümden oluşan bir sen dizisi; EXO Next Door. EXO, yan dairenizde yaşasaydı neler olurdu?

Başta netizenlerden bayağı bir kötü yorum aldı ki bu yorumlar dizi daha başlamadan, sadece böyle bir sen dizisinin haberi geldiğinde oldu. Yani az çok K-Netizenleri tanımışızdır. Genel olarak fazla önyargılılar ve yaladıklarını yutuyorlar. Neyse uzatmayalım.
Açıkçası genel olarak ben beğendim. Bazı yerler duygusala bağladılar ya da geçişler biraz hızlıydı ama bir bölüm maksimum 20 dakikaydı. Ee bu da gayet normal oluyor haliyle.



Başta da dediğim gibi, hayran kurgularından fırlamış bur havası var. Sanki bir hayranın hikayesini oynamışlar gibi ki olay hayranlara hitap ettiği için...
Başrol Chanyeol olmasına rağmen övülenler Sehun (çoğunluk tarafından), Baekhyun ve D.O oldu. Yani benim gördüklerim bunlar.
Ve efenim Sehun'u ve Baek'i bende canı gönülden övüyorum. Özellikle Sehun'u. Pırada deyişi kulaklarımda yankılanıyor hala. Hele bir sahnede yaptığı o şebek halleri. Çok güzeldi. En çok hoşuma giden şey ise, daha geçen senelerde Sehun'u beceriksiz deyip yerden yere vuran netizenlerin şuan Sehun'u övmeleri, hemde öyle boyle övmüyorlar yani. Aferin benim Maknae'me.
Sanırım D.O'ya fazla söz söylememe gerek yok. Harikaydı. Channie'ye gelince sanki bu rol ona gitmemiş gibiydi. Bilemiyorum. ~_~
Favori sahnelerim Sehun ve Kwangsu'nun olduğu her sahneydi diyebilirim. Bu ikiliyi çok seveceksiniz. Çok vaktinizi almayacak ve eğlenebileceğiniz güzel bir web dizisi.




1 yorum:

  1. Her post paylaşışın da farklı bir imza tasarımı ile karşımıza geliyorsun, seni tebrik ederim

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı