4 Haziran 2015 Perşembe

Survivor // Adaya Veda Eden İsim

Survivor All Star'ın 3 Haziran 2015 günü yayınlanan Ada Konsey'inde adaya veda eden isim kim oldu? 

31 Mayıs 2015 günü yapılan Ada Konsey'inde 3 alarak gitme adayı Hasan olmuştu. Dün yayınlanan bölümde ise SMS birincisi olduğu için adaylığı düşen Hasan'ın bir isim söylemesi  gerekiyordu ve Bozok'un adını söyledi. Kişisel Dokunulmazlığı alan Hilmicem'in de bir isim söylemesi gerikiyordu ve O da Begüm'ün ismini söyledi. Ve böylece Bozok ile Begüm SMS oylamasına kaldılar. Seyircilerden en az oyu alarak adaya veda eden isim
Bozok oldu.


(Foto Google Emmi'den.)

Bölüm içerisinde de "Ben gideceğim, hissediyorum." demişti hatta. Ve hisleri doğru çıktı. Açıkçası bende Bozok gider diyordum ama içten içe istemiyordum. Begüm, elemeye kaldığı herkesi eledi. Hatta Sahra ile de SMS kalmıştı ve Sahra elenmişti. Bozok'un gitmesiyle Gönüllüler'i neler bekliyor önümüzdeki bölümlerde göreceğiz.

Darısı Hakan'ın başına. >.< Tez vakitte gönderseler şunu. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı