23 Haziran 2015 Salı

Anime // Vampire Knight

Neredeyse 3 yıl önce baktığım bir animeyi de yazayım istedim. Anime listemdekilerden hep yeni seyrettiklerimi yazıyordum şimdi geriye eskiler kaldı.


O zaman lisede olup vampirli, cadılı, sihirli vb. şeylere fazlaca ilgi duyan biri olarak animenin adını görür görmez hemen açma gereksinimi duymuştum. Pişman olmuş muydum? Belki. Yani anime genel olarak güzel fakat ağır bir tempoda ilerliyor.

Anime, Yuuki adlı kızımızın etrafında şekilleniyor. Esas kızımız olur kendileri. Kızımız 5 yaşında iken vampirler tarafından saldırıya uğrar ve Kahraman Kaname kızımızı kurtarır. Ve onu Cross Akademisi'nin müdürüne emanet eder. Ve bilin bakalım o akademide kim bulunuyor? Evet, Kaname.

Genel olarak esas erkek rolünde olanları pek sevmem -ki Kaname'nin de bir esas erkek edası vardı bu yüzden bana hep itici geldi. Çoğunluğun aksine. Yorumlara baktığımda herkes Kaname için çok tatlı diyor ama ben hiç sevmemişim. Belki de Zero'yu çok sevdiğim içindir.

Baktığım ilk animelerden olduğu için L ve Kira (Death Note) dışında birini tanımıyordum. Ve Zero'ya aşık olmuştum, böyle bir mükemmellik olamaz diye. Bu durum değişti mi? Evet, hemde çok.

Eğer boş zamanınız var ise bakılabilecek bir anime.


*Buraya bir fotoğraf daha ekleyecektim ama sağ olsun netimin hızı gözlerimi yaşarttı.*

Anime Konusu : Karlı bir kış gecesi, 5 yaşındaki Yuuki bir vampirin saldırısına uğrar. O’nu safkan bir vampir olan Kaname kurtarır. Kaname küçük Yuuki’yi kurtarmakla kalmaz, O’nu özel bir yatılı okul olan Cross akademisine ve okulun müdürüne emanet eder. Müdür Cross, hakkında hiçbir şey bilmediği Yuuki’yi evlat edinir. Yuuki daha öncesinde sahip olduğu geçmişini hatırlamamaktadır.
Aradan 10 yıl geçmiştir. Yuuki artık genç bir kız olmuş ve Müdür Cross’un özel okulunda çocukluk arkadaşı Zero ile birlikte muhafızlık yapmaktadır. Zero’nun ailesi küçüklüğünde safkan bir vampir tarafından öldürülmüş ve O da Yuuki ile birlikte Müdür Cross tarafından büyütülmüştür. Ayrıca vampirlerden ölesiye nefret etmektedir.
Okul gündüzleri insan olan öğrencilere, akşamlarıysa gece sınıfındaki vampirlere hizmet etmektedir. Yuuki ve Zero’nun da görevleri gündüz öğrencilerini, gececilerden korumaktır. Lord Kaname de gece sınıfındadır ve aynı zamanda diğer vampirlere başkanlık etmektedir. Yıllar önce kurtardığı Yuuki’ye karşı ise garip bir ilgi duymaktadır. 
Türü : Vampir, Romantizm, Dram

Bölüm Sayısı : 14/13
Yapım Yılı : 2008
(Bilgiler türkanime sitesinden alıntıdır.) 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı