19 Haziran 2015 Cuma

Noragami "Beceriksiz Tanrı Yato"

Anime önerilerine de kaldığım yerden devam. Favori animelerimden biri olan Noragami, hakkında azcık bilgi vereceğim.

İçinde komedi, sevgi(aşk değil), aksiyon, dram gibi türleri barındıran çok güzel bir anime. Fazlaca keyif aldığım bir anime oldu.

Özellikle Yato'ya aşık olmamaya dikkat edin derim. Hele o mavi gözlerine sakın. Bir insan çizime aşık olur mu demeyin, oluyor. u.u



Tatlı mı tatlı Yukine'yi de çok seveceksiniz. Hatta ben genelde kız karakterlerden pek hoşlanmıyorum çok aptal oluyorlar ama Hiyori diğer kızlardan bayağı farklıydı.

Finalini pek iyi bulmamıştım ucu açık bitirmişlerdi ve 2.sezonun geleceğini öğrendiğimde çok fazla sevindim. Ekim gibi geleceği söylentiler arasında. Haydi bakalım çabucak gelsin istiyorum açıkçası.


Anime Konusu : Bu diyar ve diğer diyar arasındaki sınırda 8 milyon tanrı, tanrılara hizmet eden ölü ruh ve yardımcı diğer ruhlar insanların işlerine karışmaktadır. Tatlı bir orta okul öğrencisi olan ''Hiyori Iki'' sınıf arkadaşlarının zorbalıklarına katlanmaktadır ve dinlenme odasına gidip tek başına ağlamaktadır.Tuvaletin duvarına karalanmış olan bir telefon numarası ve '' senin sorunlarını çözeceğim'' şeklinde mesaj görür. Numarayı aradıktan, Karşısına mayo giymiş evsiz kendine tanrı diyen bir çocuk çıkar. Yato isimli bu çocuk, kaba, huysuz, tembel, ve kimsenin isteklerini asla dinlememektedir. Fakat elinde tanrı olabilecek güç vardır ve kimse bunu bilmemektedir.. 
Türü : Macera, Aksiyon, Shounen
Bölüm Sayısı : 14/12
Yapım Yılı : 2014

** Bilgiler türkanime sitesinden alıntıdır. 






2 yorum:

  1. Pandora Hearts a başladım onu bitirince bu animeyi izleyeyim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pekala, mutlaka bakılması gereken bir anime bence. Şuan 2.sezonu yayınlanıyor... Rica ederim~~

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı