30 Haziran 2015 Salı

Tonari no Kaibutsu-kun "Haru'yu Yiyebiliyor Muyuz?"



Shoujo türünde izlediğim ilk ve çok sevdiğim animelerden. Adını hala yazmakta zorlaniyorum ve birine önereceğim zaman direkt google amcadan yardım alıyorum yalan yok. 

13( +1 ova) bölümden oluşan şirin mi şirin bir anime. Genelde, aptal kız soğuk erkek gördüm hep ben baktığım shoujolarda ama bu animede karakterler tam tersi. Evet, yanlış okumadınız. Soğuk kızımız ve aptal aşık oğlumuz.



Animede en çok kızın sürekli olarak oğlanı reddetmesine sinir oldum. İzlediğinizde sizde Haru'ya aşık olursanız anlarsınız. Böyle bir erkek (arkadaş) hepimize lazım.

Neyse, efenim gidin seyredin pişman olmazsınız. *-*

Konusu:Shizuku Mizutani, pek arkadaşı ve sosyal hayatı olmayan, sadece derslerini ve kariyerini düşünen, duygusuz yapıya sahip lise öğrencisi bir kızdır. Öğretmeninin isteğiyle bir gün kavga ettiği için kısa süreli uzaklaştırma cezası alan Yoshida Haru'ya ders notlarını götürür. 
Herkes tarafından korkunç biri olarak tanınan Yoshida, aslında arkadaş canlısı, çok zeki, fakat duygularını iyi ifade edemeyen biridir. Yoshida'nın çevresinde arkadaş gibi gözüken menfaatçi insanların olması, duygusuz biri olmasına rağmen Shizuku'yu rahatsız eder. 
Yoshida'nın da bu durumu fark etmesiyle artık çevresinde arkadaş olarak sadece Shizuku kalır. İkilinin bundan sonra arkadaşlıkları yavaş yavaş ilerleyecektir. 
Türü: Komedi, Okul, Romantizm, Shoujo Bölüm Sayısı: 14/13Yapım Yılı: 2012

Bilgiler türkanime sitesinden alıntıdır.

6 yorum:

  1. Ya Haru eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen sevdiğim erkek karakter. Mangasını okumalısın kesinlikle! O daha güzel *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağağa benimde öyle. ^^ Bende bu sıralar bir manga okuyayım diyordum, öyleyse mangasını okuyayım. Sağ ol. ^^

      Sil
  2. Haru'yu yemek serbest. En sevdiğim animedir Tonari. Tavsiye ederim. ^^

    YanıtlaSil
  3. İzleneceklere ekledim, şu Haru'yu birde ben yiyeyim heheh

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı