19 Haziran 2015 Cuma

DeviantART'tan PSD İndirme

Çook uzun bir zaman sonra tekrar buralardayım. LYS idi derken bayağı bir aksattım blogu. Ramazan'a da girdik şimdi açlıktan elimi kaldırmakta zorlanıyorum. -.-

Aklıma yazacak bir şey gelmedi bende DA'dan nasıl PSD indireceğinizi göstereyim dedim. DA'da yeni olup indirme işlemini bilmeyenler için. 


1- Öncelikle deviantart.com sitesine gidip hesabımıza giriş yapalım.

2- Ardından aşağıdaki fotoğrafta kırmızı şerit ile gösterdiğime yere 'psd' veya 'psd coloring' yazarak entera basalım.




3- Beğendiğimiz bir PSD'ye tıklıyoruz. Kırmızı şerit ile gösterdiğim yere basarak PSD'yi indiriyoruz.



Bu kadar. Bir sonrakinde PSD'yi nasıl kullanacağınızı göstereceğim.

Veeee hepinize hayırlı ramazanlar. Allah tuttuğunuz oruçları kabul eder inşallah. ~~


6 yorum:

  1. DA hesabı açtım ama kullanabilene aşk olsun :c

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olacağım bir şey var ise seve seve yardımcı olurum. Ders hazırlamak istiyordum zaten, nerede zorlanıyorsun? :3

      Başta karışık geliyor, bende ilk zamanlar çok zorlanmıştım. Siteyi kurcalaya kurcalaya öğrendim. :D

      Sil
  2. Faydalı bir yazı da biz yeni başlayanlara yönelik yazsan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu da yeni başlayanlara yönelik bir ders. Eğer bana zorlandığın yerleri söylersen ona göre ders hazırlayabilirim. :D

      Sil
  3. Ya bende çok merak ediyorum bu işleri bloğunu bulduğum iyi oldu :3
    kafama takılan yer olursa sorabilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin adına sevindim, yardımcı olabilecek isem ne mutlu bana. Tabi sorabilirsin. ^^ Bu arada Watty'den yazan sendin galiba :D

      Sil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı