24 Haziran 2015 Çarşamba

Anime // Vampire Knight Guilty

Dün ilk sezonunu paylaştığım animenin hemen ikinci sezonunu da yazayım. Ne yazsam çok bilemedim, inanın 3 sene geçti üzerinden. -,-



Hikaye kaldığı yerden devam ediyor. Bu sezonda daha çok vampirlik göreceğiz. Kızımızın bir türlü kimi seçeceğini bilememezliği sizi çıldırtacak. Shoujo'larda esas kız gene olarak aptal ve her halta burnunu sokar işte bu kız onların ele başı. 

Sonunu anlamamıştım zaten. Yani daha nice sonlar var böyle, devamı gelecekmiş gibi biten. 3.sezon olacak diyorlardı ama 2008'i geride bırakalı 7 sene oldu. 

Yorumlara baktığımda mangasının daha iyi olduğunu söyleyenler var. Manga okumak istiyordum, okusam mı diye düşünmeden edemedim. 

Boş zamanınız var ise bakılabilecek bir anime. 



Konusu: Yuuki gerçek ailesi ve unutulmuş geçmişi hakkında daha fazla şey öğrenmek ister ve araştırma yapmaya başlar. Sır ortaya çıkacaktır. Yuki, Kaname ve Zero yeni bir gizemin ve yasak bir aşkın başlangıcını gösterecektir.
Türü : Doğaüstü Güçler,  Vampir, Dram
Yapım Yılı : 2008
Bölüm Sayısı : 13/13 

(Anime bilgileri türkanime sitesinde,fotoğraflar google'dan alıntıdır.) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı