5 Mayıs 2015 Salı

Anime Önerisi#3 "Ao Haru Ride"

Evet bugünkü anime önerim, bayıla ayıla, zevkle seyrettiğim, Ao Haru Ride.
Aslında klasik shoujo konusu; aptal kız, soğuk erkek ama çok tatlı bir klasikliği var bu animenin. Şu ana kadar seyrettiğim shoujo türündeki en iyilerden biri bu anime olsa gerek.



Kısaca konusundan bahsedecek olursam; Futaba, ortaokul hayatı boyunca güzelliği nedeniyle erkekler arasında çok popüler olmuş bir kızdır lakin tabi bu popülerliği diğer kızlar tarafından pek de hoş karşılanmaz. Bu nedenle kızlar tarafından pek sevilmez ve dışlanır.
Liseye geçtiğinde ise, yeni bir başlangıç yapmak ister ve çoğu kızsal hareketlerini sınırlandırır ve daha çok erkeksel hareketlerde bulunur. Hani deriz ya erkek gibi kız, erkek Fatma tarzında işte öyle.


Tabiii bu kızımızın birde ortaokuldayken sevdiği bir çocuk vardır. Hiç açılamadığı, bir türlü anlatamadığı. Bazı sebeplerden dolayı, sevdiği çocuk 'Tanaka-kun' mahalleden ayrılır. Ve böylece bir daha görüşemezler. 

Ama gariptir ki sevdiği çocuk, Tanaka-kun ile liseye başladığında tekrar karşılaşır. Ama o artık çocukken tanıdığı Tanaka-kun değil Mabuchi Kou'dur. Hatta o kadar Kou'dur ki, o dost canlısı ve her zaman gülen Tanaka-kun artık bir buz dağıdır. Peki, kızımız Kou'ya bu sefer açılabilecek midir? Öğrenmek istiyorsanız animeyi seyredin lütfen. 

Şiddetle tavsiyemdir. Ve bir evvel 2.sezonun gelmesi dileğiyle. İnşallah gelecek, inşallah. :D


Favori sahnem, heyecandan kalbim yerinden çıkacaktı bu sahnede. 



Anime Konusu: Yukarıda yazdığım için tekrar yazmıyorum.
Türü: Komedi, Dram, Shoujo, Romantizm, Okul 
Bölüm sayısı : 14/12   
Yapım Yılı : 2014







5 yorum:

  1. Bence Ao Haru Ride'dan önce izlenebilecek pek çok kaliteli shoujo var ama şirin bir seri. Ayrıca 2. video amv değil mmv ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette öyledir ama benim seyrettiğim shoujo türündeki en iyilerinden biri, şahsım adına konuşuyorum. ^^ Bence de şirin bir animeydi. Teşekkürler, düzelttiğin için. *-*

      Sil
  2. Ben bu animenin giflerini görmüştüm. Çok merak etmiştim. Ama adını bilmiyordum. Bunu da izleyecek listeme aldım.~~

    YanıtlaSil
  3. İlkay ,

    Eğer filmi beğendiysen animeyi kesinlikle beğeneceksindir. :))

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı