2 Mayıs 2015 Cumartesi

Anime Önerisi#2 "Watamote"

En son izlediklerimden ve çoğu sahnede gülmekten çenemin ağrıdığı bir anime: Watamote. 
Nedir bu Watamote? Bayağı bir uzun ismi olduğu için kısaltılmış, hani yabancı ve uzun bir isim gördüğümüzde 'amin' diyesimizin geldiği türden bir isim. Tam yazılımı, Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaete mo Omaera ga Warui!'
Türkçe anlamı ise, Popüler Olmamam Nasıl Düşünürsem Düşüneyim Sizin Suçunuz!


Kuroki Tomoko, adlı baş karakterimizin popüler olma çabalarını ve her defasında başarısızlıkla sonuçlanan denemeleri anlatılıyor animede. Aslında olaylar komediden ziyade trajikomik bir hal alıyor genelde. 

Tomoko, sürekli otome* oyunları oynayan, odasından dışarı neredeyse hiç adım atmayan, henüz liseye yeni başlamış bir kız. İnsanlarla konuşmakta fazlaca zorluk çeken bir tip, Tomoko. Hatta bir sahnede gülmekten karnıma ağrılar girmişti. Okulda hiç kimseyle iletişim halinde değil ama bir gün okul çıkışı Öğretmeni 'Dikkatli git' gibi bir şey diyor ve Tomoko o an neredeyse kalp krizi geçirmek üzere olduğu için öğretmene hiçbir şey demeden oradan uzaklaşıyor(kaçıyor). 

Ayrıca Tomoko, fazlaca sapık biri. 

Ve dünyalar tatlısı bir kardeşe sahip. (!)



Anime Konusu, "Kuroki Tomoko, ortaokul hayatını dolu dolu yaşamış, 50 yıllık okul hayatı deneyimine sahip ve 100 farklı erkekle çıkmış aşırı popüler bir kızdır... Fakat bunlarını hepsi *otome oyunları için geçerli olup, gerçek hayatta tüm ortaokul hayatı boyunca karşı cinsle konuşma sayısı 6 olan aşırı çekingen ve kasvetli, insan ilişkilerinden bir haber 15 yaşında bir kızdır.Liseye geçince tüm hayatının farklılaşacağını düşünen Tomoko lisede aradığını bulabilecek mi acaba?" 
Bölüm Sayısı: 13/12    Yapım Yılı: 2013    Türü: Komedi, Okul, Shounen

*Otome : Arada yaptığınız tercihlerle hikayenin yönünü değiştirdiğiniz kadınlara yönelik Japonya çıkışlı romantik oyun türü. 


 







9 yorum:

  1. Amanin ilk yorumu onaylama lutfenn :D arzu paylastigi icin bende direk ona gore yorum yaptim uzgunum :( ilk yorumdaki gibi ben izlemiyorum fakat tekrar deneyecegim oner icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onaylamıştım ama sildim. Rahat :D Anladım, mutlaka bak çok eğlenceli bir anime. Hem seni sıkmayacak kadar kısa da. :D

      Sil
  2. O nası bi anime ismi hghfdsf Çok merak ettim şimdi :))

    YanıtlaSil
  3. Sürekli bana bahsettiğin anime bu mu? İzleyeceğim, kesinlikle. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evvet, sana bahsettiğim anime bu. :D İzle bebek izle. :D

      Sil
  4. Animeni ismini okuduktan sonra gerçekten 'amin' dedim. Tövbe bismillah.
    İzleyecekler listeme ekledim.~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeye ekledikten 4 yıl sonra izlemiş olmam da bir sıkıntı yok fhffjd Güzeldi lakin kız çok sapıktı be, sonu da çok güzel bitti. Teşekkürler ~

      Sil
  5. Mangasının sonu nasıl bitiyor bilen var mı

    YanıtlaSil

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı